ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آکیلس به دو بخش واقعیت مجازی پی سی و موبایل تقسیم می شود

«برندون آیریب» یکی از مدیران و موسسین آکیلس از این پس سمت دیگری را در این شرکت عهده دار خواهد بود؛ او از این لحظه مدیریت واحد واقعیت مجازی پی سی را در دست دارد. ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۵ آذر ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

«برندون آیریب» یکی از مدیران و موسسین آکیلس از این پس سمت دیگری را در این شرکت عهده دار خواهد بود؛ او از این لحظه مدیریت واحد واقعیت مجازی پی سی را در دست دارد.

آکیلس مدتی پیش اعلام کرد که این شرکت به صورت داخلی به دو بخش مجزای واقعیت مجازی کامپیوترهای خانگی (که هدست ریفت در این دسته قرار می گیرد) و واقعیت مجازی موبایل تقسیم می شود.

همانگونه که گفته شد آیریب واحد پی سی را مدیریت خواهد کرد و «پالمر لاکی» دیگر موسس آکیلس سمت متفاوتی را عهده دار خواهد شد؛ در این بین «مایک شوپفر» مدیر ارشد فناوری این کمپانی به دنبال مدیر جدیدی برای کل مجموعه خواهد گشت.

samsunggearvrinnovatoreditionforgalaxys6s6edge-5077-005-w600

گفته می شود «جان توماسون» مدیر فعلی بخش نرم افزاری به عنوان مسئول واحد واقعیت مجازی موبایل آکیلس انتخاب خواهد شد و «جان کارمک» که پیش از این سابقه همکاری با سامسونگ در توسعه هدست Gear VR (ساخته شده توسط آکیلس) را داشته به او یاری خواهد رساند.

از طرفی طی همکاری های اخیر، پیش بینی می شود به زودی پشتیبانی از هدست آکیلس ریفت به سیستم کنسولی مایکروسافت نیز اضافه شود و برخی از کارشناسان معتقدند پروژه اسکورپیوی اکس باکس وان به طور تمام و کمال از این هدست واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد.

پیش از این نیز اپلیکیشنی تحت عنوان Xbox Streaming به استور آکیلس اضافه شده که امکان استریم مستقیم عناوین اکس باکس وان و ویندوز 10 را برای هدست ریفت به ارمغان می آورد.

oculus-microsoft-e3-650x325-w600

با این تفاسیر در خواهیم یافت که فیسبوک و کمپانی آکیلس، همچنان در حال گسترش برنامه های خود برای دنیای واقعیت مجازی هستند و فعالیت های اخیر به «تمرکز، تقویت و تسریع افق مورد نظر آنها کمک می کند».

با تکمیل فرآیندهای ذکر شده، آکیلس تنها برندی خواهد بود که پتانسیل های هر سه پلتفرم ممکن واقعیت مجازی (پی سی، کنسول و موبایل) را در اختیار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sharjak.net
    sharjak.net | ۲۵ آذر ۱۳۹۵

    like

مطالب پیشنهادی