ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن جدید تیم اسکایپ، جایگزینی مناسب برای پیام رسان پیش فرض موبایل

تیم توسعه اسکایپ، اخیراً نسخه آلفا اپلیکیشنی جدید را در استور گوگل پلی قرار داده که با نام Skype Mingo شناخته می شود و قابلیت های متفاوتی نسبت به اسکایپ به همراه می آورد. این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ آذر ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

تیم توسعه اسکایپ، اخیراً نسخه آلفا اپلیکیشنی جدید را در استور گوگل پلی قرار داده که با نام Skype Mingo شناخته می شود و قابلیت های متفاوتی نسبت به اسکایپ به همراه می آورد. این اپلیکیشن در گوگل پلی با نام Skype Mingo قرار گرفته، اما بعد از نصب روی موبایل نام آن به Mingo تغییر می کند که احتمالاً از تغییر برند اپلیکیشن بعد از عرضه نسخه نهایی حکایت دارد.

آیکن اپلیکیشن مورد اشاره، تفاوت چندانی با اسکایپ ندارد و صرفاً حرف «S»، جای خود را به «M» داده است. هنگامی که اپلیکیشن را اجرا کنید، رابط کاربری آبی و سفید همیشگی اسکایپ یکبار دیگر از شما استقبال می کند؛ هرچند که سایر تغییرات بسیار واضح هستند. پیش از هرچیز، تب «Recent» حالا نه تنها آخرین مکالمات اسکایپ را نشان می دهد، بلکه آخرین مکالمات پیامکی را نیز در خود جای داده است.

skype-mingo-tabs-w600

درست مشابه همین تغییر، هنگامی که وارد تب «Recent Calls» شوید، تاریخچه تماس های اسکایپ و موبایل هوشمند به صورت یکجا نمایش داده می شوند. در همین حال لیست مخاطبین نسبت به سابق تغییر چنانی نکرده اما نکته مهم درباره آن، امکان ارسال پیامک برای افرادی است که آنها را به لیست مخاطبین اسکایپ خود اضافه نکرده اید.

به بیان واضح تر، Mingo می تواند به عنوان جایگزینی برای اپلیکیشن SMS پیش فرض موبایل های اندرویدی مورد استفاده گیرد و به صورت بومی، امکان ویرایش پیامک ها را مهیا کرده است. با این همه گفتنی است که ارسال پیامک و ارسال پیام از طریق اسکایپ، به صورت جداگانه صورت می گیرد و نمی توانید انتظار داشته باشید که در صورت عدم ارسال پیام اسکایپ برای شخصی که در دسترس نیست، پیامک آن به صورت خودکار فرستاده شود.

در نهایت باید مجدداً خاطر نشان کرد که Skype Mingo فعلاً در فاز آلفا به سر می برد و ممکن است تحت شرایط مختلف، ثبات چندانی نداشته باشد. با این همه، استفاده از Skype Mingo به عنوان هابی برای پیام ها بسیار جذاب به نظر می رسد و در صورت تمایل می توانید از این لینک، نسبت به دانلود آن اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • AmooBehzad
    AmooBehzad | ۲۵ آذر ۱۳۹۵

    اسکایپ نرم افزار مزخرفیه
    حداقل برای ایران درست کار نمیکنه
    یه پیام میدی طرف یه هفته بعد میخونه
    یهو نرم افزارو اجرا میکنی میبینی یک هفته پیش پیام دادن
    روی دوتا گوشی امتحان کردم همین بوده همیشه

    • | ۲۵ آذر ۱۳۹۵

      مشکل از نرم افزار نیست دوست عزیز.

مطالب پیشنهادی