ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بات های سخنگو به اسکایپ می آیند

مایکروسافت به تازگی فعالیت های گسترده خود را روی قرار دادن بات هایی در اسکایپ شروع کرده و آینده اپلیکیشن های پیام رسان را در این امر می داند. با وجود آن که، بات هایی همچون Expedia ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۵ آذر ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

مایکروسافت به تازگی فعالیت های گسترده خود را روی قرار دادن بات هایی در اسکایپ شروع کرده و آینده اپلیکیشن های پیام رسان را در این امر می داند. با وجود آن که، بات هایی همچون Expedia و UPS روی اسکایپ حضور پیدا کرده اند، اما مایکروسافت برنامه های بزرگتری برای سال آینده دارد و قصد دارد با توسعه باتی که قادر به انجام مکالمه با انسان است، قدمی رو به جلو در پیشرفت اپلیکیشن های پیام رسان بردارد.

به گفته مایکروسافت: «توسعه دهندگان ما به زودی طراحی باتی سخنگو را به پایان می رسانند که آن را با نام سخنگوی اسکایپ صدا می کنیم. این بات در واقع با صحبت کردن به تعامل با انسان می پردازد و به صورت عمومی در دسترس تمامی کاربران اسکایپ قرار می گیرد.»

بات سخنگوی اسکایپ به شرکت ها این فرصت را می دهد که با استفاده از آن با کاربران خود تعامل نزدیکی داشته باشند. همچنین امکان آن وجود دارد تا در آینده مترجمی همزمان برای این بات از سوی تیم توسعه دهنده اسکایپ در نظر گرفته شود تا افراد تمامی کشورها با هر زبانی بتوانند از آن استفاده کنند.

مایکروسافت در نظر دارد تا با طراحی بات هایی که در تعامل با کاربر، قادر به استفاده از ویدیو، عکس و حتی فایل های GIF هستند، قدمی رو به جلو بر دارد. اما مسلما یک بات سخنگو می تواند کلید آینده پیام رسان ها را در دست داشته باشد و پایه گذار تحول سیستم آن ها شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی