ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تمام قابلیت های پریسکوپ بالاخره به توییتر افزوده شد

هشتگ GoLive که احتمالا با آن در توییتر برخورد داشته اید، مربوط به بازگرداندن Adobe GoLive نیست و در عوض به ادغام پریسکوپ و توییتر اشاره دارد. پریسکوپ، استارتاپی که شاید همان کار توییتر را ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۵ آذر ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

هشتگ GoLive که احتمالا با آن در توییتر برخورد داشته اید، مربوط به بازگرداندن Adobe GoLive نیست و در عوض به ادغام پریسکوپ و توییتر اشاره دارد.

پریسکوپ، استارتاپی که شاید همان کار توییتر را در قالب ویدیو انجام می دهد، چند ماه پیش به اختیار توییتر درآمد تا کمی به قابلیت های این شبکه اجتماعی که با مشکلات بسیاری دست و پنجه می کند افزوده شود.

حالا اما تمام امکانات پریسکوپ به توییتر آمده اند و برای آنکه از همه آن ها استفاده کنید نیازی به نصب اپلیکیشن اضافه (همان اپ پریسکوپ) نیست و می توانید با خیال راحت ویدیوها را تماشا کرده، کامنت بگذارید و حتی یک ویدیو استریم کنید.

periscope-w600

تا پیش از این، کاربران توییتر فقط قادر بودند از طریق توییتر ویدیوها را تماشا کنند و نه بیشتر. برای اینکه ویدیویی را استریم کنید، نظری بدهید یا هر کار دیگری بکنید، نیازمند نصب جداگانه پریسکوپ بودید.

با این حال، قرار نیست اپلیکیشن پریسکوپ حذف شود و همچنان در کنار این قابلیت، اپ آن ها نیز سر جای خود باقی می ماند. طی چند روز آینده، این قابلیت در اختیار همه کاربران توییتر قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی