ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اپ استور از دسترس خارج شد؛ اولین حضور ماریو روی موبایل مشکلاتی برای اپل به همراه آورد

بالاخره انتظارها به پایان رسید و کاراکتر طلایی و دوست داشتنی نینتندو پا به دنیای بازی های موبایلی و پلتفرم iOS گذاشت. اولین حضور کاراکتر خلق شده توسط شیگرو میاموتو افسانه ای روی پلتفرمی به ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۶ آذر ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

بالاخره انتظارها به پایان رسید و کاراکتر طلایی و دوست داشتنی نینتندو پا به دنیای بازی های موبایلی و پلتفرم iOS گذاشت. اولین حضور کاراکتر خلق شده توسط شیگرو میاموتو افسانه ای روی پلتفرمی به جز کنسول های نینتندو، با استقبال بسیار زیادی همراه شد و همین مسئله مشکلاتی برای اپ استور ایجاد و این سرویس را برای مدتی از دسترس خارج کرد.

بسیاری از کاربران با ورود به صفحه اختصاص یافته به سوپر ماریو ران، به جای دریافت لینک دانلود با متنی رو به رو شدند که نشان دهنده از دسترس خارج شدن موقتی اپ استور بود. مشکل پیش آمده تنها به تعداد اندکی از کاربران محدود نبود و بسیاری از افراد در سرتاسر جهان به یک باره با این مسئله رو به رو شدند.

issues-w600

علاوه بر این، مشکل از دسترس خارج شدن صفحه ماریو ران، تنها به خود این بازی محدود نمی شد و صفحه اپلیکیشن های بسیاری نیز تحت تاثیر این موضوع قرار گرفتند. در حال حاضر مشکلات اپ استور توسط اپل پس از گذشت چند ساعت از شروع این مشکل بر طرف شد و مشتاقان تجربه سوپر ماریو ران می توانند با ورود به صفحه مخصوص این بازی به تجربه آن بپردازند.

سه مرحله اول به همراه ۲۰ ثانیه از اول مرحله چهارم به صورت رایگان قابل بازی است و پس از آن می بایست با پرداخت ۹.۹۹ دلار از تجربه این اثر لذت ببرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • عموجانی
    عموجانی | ۲۷ آذر ۱۳۹۵

    مازلدا میخوایم حالا برامون ماریو میزنه.

  • عموجانی
    عموجانی | ۲۷ آذر ۱۳۹۵

    نینتندو باید یه انحصاری خشن و بزرگسالانه وخونین بزنه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی