ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با وجود دانلود 10 میلیونی Allo در گوگل پلی، این پیام رسان شرایط مساعدی ندارد

اپلیکیشن های پیام رسان، امروزه برای موفقیت نیازمند تلاش زیادی هستند. در میان اپلیکیشن هایی چون واتس اپ، مسنجر فیسبوک، کیک، اسنپ چت، تلگرام و سایر پیام رسان های مشابه، گزینه های بسیار متعددی وجود ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ آذر ۱۳۹۵ | ۰۹:۰۰

اپلیکیشن های پیام رسان، امروزه برای موفقیت نیازمند تلاش زیادی هستند. در میان اپلیکیشن هایی چون واتس اپ، مسنجر فیسبوک، کیک، اسنپ چت، تلگرام و سایر پیام رسان های مشابه، گزینه های بسیار متعددی وجود دارد که مردم می توانند از میان آنها یکی از برگزینند.

گوگل مدتی پیش با معرفی اپلیکیشن Google Allo سعی کرد وارد این حوزه شود و از زمان انتشار آن طی ماه سپتامبر میلادی تا به امروز، توانسته از مرز 10 میلیون دانلود در استور گوگل پلی بگذرد.

شکی نیست که آمار دانلود 10 میلیونی، از تحقق یکی از مهم ترین اهداف ابتدایی Allo حکایت دارد اما سرعت دستیابی به این رقم، اندکی نگران کننده است. اپلیکیشن مورد اشاره طی چهار روز نخست عرضه، توسط 5 میلیون نفر دانلود شد اما پس از این شروع موفقیت آمیز، مدت زیادی به طول انجامید تا گوگل بتواند 5 میلیون کاربر دیگر را نیز به دانلود پیام رسان خود مجاب سازد.

allo-w600

گفتنی است که چنین اپلیکیشن هایی، معمولاً شروعی موفقیت آمیز دارند اما بعد از گذشت مدتی از عرضه آنها، هیجان مردم تا حدی فروکش می کند. با این حال، دستیابی به بالاترین رقم ممکن از سوی Allo و بلافاصله از بین رفتن محبوبیت آن میان کاربران، به هیچ وجه خبر خوبی برای گوگل به شمار نمی رود.

در مقام مقایسه، بازی پوکمون گو طی هفته اول 50 میلیون بار و طی دو ماه اول، 500 میلیون بار دانلود شد. همین مقایسه ساده نشان می دهد که Google Allo دقیقاً آن پلتفرم پیام رسانی نیست که مردم به دنبالش هستند. البته Allo به تنهایی اپلیکیشن بسیار خوبی تلقی می شود، اما اگر به دیگر گزینه های موجود در استورها نگاه کنیم، به این نتیجه می رسیم که گوگل بسیار دیر دست به توسعه پیام رسانی جدید زده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Aggressive
    Aggressive | ۲۶ آذر ۱۳۹۵

    حمید جان

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی