ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Image Converter؛ مبدل فرمت های مختلف عکس به یکدیگر

مشکل بزرگ اکثر اپلیکیشن های پیش فرض گالری این است که از فرمت های محدودی پشتیبانی می کنند. برای همین ممکن است عکس هایی با فرمت bmp، webp یا tif را نتوانید در آن ها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ آذر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

مشکل بزرگ اکثر اپلیکیشن های پیش فرض گالری این است که از فرمت های محدودی پشتیبانی می کنند. برای همین ممکن است عکس هایی با فرمت bmp، webp یا tif را نتوانید در آن ها مشاهده کنید.

در چنین مواقعی لزوم استفاده از یک مبدل فایل خوب احساس می شود، اپلیکیشنی که بتواند فرمت های کمتر رایج تصویری را به فرمت های معمولی مثل Jpeg تبدیل کرده تا در اکثر اپلیکیشن ها قابل مشاهده باشند.

image-converter-1-w600

برای پلتفرم اندروید Image Converter یکی از معدود اپلیکیشن هایی است که این کار را انجام می دهد. به وسیله آن می توانید فایل های تصویری را به صورت درسته ای تبدیل فرمت کنید، حتی فایل های PSD اپلیکیشن فتوشاپ که با ابزار معمولی قابل مشاهده نیستند.

Image Converter به جز پشتیبانی از تبدیل فرمت دسته جمعی، می تواند ابعاد تصاویر را کوچک و بزرگ کرده و جهت آن ها را بچرخاند. پیش از تبدیل فرمت هم امکان برش زدن تصاویر برای تنظیم کادر را خواهید داشت.

تقریبا تمام فرمت های تصویری به جز cr2, raw, pdf, eps, exr, ras, iff, pgf, svg, nef در Image Converter پشتیبانی می شوند، بنابراین با یکی از کامل ترین مبدل فایل های اندروید مواجه هستید.

تنها نقص این اپلیکیشن شاید عدم اجرایش روی بعضی دستگاه ها باشد. ظاهرا Image Converter برای اجرا روی دستگاه هایی که پردازنده شان ARM نیست مشکلاتی دارد. اما اگر به چنین مشکلی بر نخورید، تجربه ای بسیار عالی و روان از تبدیل فایل را با آن تجربه خواهید کرد.

Image Converter کاملا رایگان است و می توانید آن را در اندروید 4.0 به بالا اجرا نمایید.

Image Converter

Image Converter

سازنده: Paul Asiimwe قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی