ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن مستقل برای Android Wear 2.0
تکنولوژی

گوگل اولین اپلیکیشن های مستقل برای Android Wear 2 را معرفی کرد

همین دیروز بود که گوگل نسخه چهارم پیش نمایش سیستم عامل «Android Wear 2.0» را با برخی قابلیت های جدید و بهبودهای چشمگیر برای ساعت های هوشمند معرفی نمود. حالا این شرکت اولین اپلیکیشن های ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۶ آذر ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

همین دیروز بود که گوگل نسخه چهارم پیش نمایش سیستم عامل «Android Wear 2.0» را با برخی قابلیت های جدید و بهبودهای چشمگیر برای ساعت های هوشمند معرفی نمود. حالا این شرکت اولین اپلیکیشن های مستقل را نیز برای این سیستم عامل خود معرفی نموده است.

اپلیکیشن های مستقل در اندروید ویر به عناوینی گفته می شود که برای کار نیاز به اتصال به تلفن هوشمند ندارند و به طور مستقل روی ساعت هوشمند اندرویدی شما فعال خواهند شد. به گفته گوگل این ویژگی جدید دست توسعه دهندگان را بیش از پیش باز می گذارد. ضمن این که کاربران سیستم عامل های اندروید و iOS برای نصب یک اپ تازه روی ساعت هوشمند خود نیازی به مراجعه به موبایل یا کامپیوترها ندارند و در عوض به طور مستقیم از درون ساعت اقدام به جستجو و نصب آنها می نمایند.

در حال حاضر سه دسته مختلف اپلیکیشن مستقل برای Android Wear 2.0 در دسترس قرار گرفته است؛ پیام رسان، سفر و تندرستی.

اولین نرم افزار تازه معرفی شده «Glide» نام دارد که با استفاده از آن می توان به طور مستقیم از روی ساعت های هوشمند به استریم زنده تصویر یا گفتگوی ویدیویی پرداخت.

اپلیکیشن بعدی «Foursquare» نام دارد که برای بسیاری از کاربران کاملاً آشناست. با استفاده از این سرویس در سفر می توانید بهترین مکان ها برای خوردن غذا یا اقامت را بیابید. پیام های این اپلیکیشن با فرمتی جذاب روی واچ فیس ساعت شما نقش می بنند و اطلاعات مکانی نیز بی نیاز از موبایل های هوشمند، از طریق خود ساعت دریافت می شود.

کاملاً منطقی است که عنوان سوم مربوط به حوزه سلامت باشد. «Lifesum» نرم افزاری است که با کمک آن می توانید میزان آب و وعده های غذایی دریافتی خود را در طی روز ردیابی و مدیریت نمایید. با مدیریت بهتر همین دو فاکتور به راحتی می توان وزن را کنترل کرد.

در حال حاضر نسخه چهارم پیش نمایش نسل دوم اندروید ویر در دسترس توسعه دهندگان قرار دارد و تنها قابلیت نصب روی چند مدل محدود از ساعت را داراست. انتظار می رود نسخه پایدار این سیستم عامل در نیمه اول سال آینده روانه پوشیدنی های هوشمند شود.

به طور قطع معرفی فروشگاه نرم افزاری اختصاصی برای ساعت های هوشمند اندرویدی، توسعه دهندگان بیشتری را ترغیب به تولید اپلکیشن های تازه برای این گجت ها خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی