ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحلیلگر شهیر تکنولوژی با پیش بینی فروش 170 میلیونی آیفون، به کارش خاتمه داد

«جین مونستر»، تحلیلگر نام آشنای موسسه «Piper Jaffray» تا به امروز دست به پیش بینی ها و تحلیل های ارزشمندی زده است؛ اما به نظر می رسد که زمان خداحافظی وی با صنعت تکنولوژی فرا ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ آذر ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

«جین مونستر»، تحلیلگر نام آشنای موسسه «Piper Jaffray» تا به امروز دست به پیش بینی ها و تحلیل های ارزشمندی زده است؛ اما به نظر می رسد که زمان خداحافظی وی با صنعت تکنولوژی فرا رسیده. مونستر در آخرین یادداشت خود به صحبت درباره فروش احتمالی آیفون بعدی و نیز جایگاه اپل طی 5 سال آتی پرداخته است.

در 874 مین یادداشت مونستر درباره کمپانی اپل، وی توضیح می دهد که آینده این کمپانی، در گرو سرویس های مختلف است. اگر اپل نتواند به تغییر مدل تجاری خود به سرویس ها روی آورد، سرمایه گذاران یکبار دیگر مجبور به تمرکز روی رشد و نوآوری خواهند شد. وی در ادامه همین موضوع می گوید که اپل طی نیمه نخست سال آتی میلادی، عملکردی فراتر از انتظارات با آیفون 7 و آیفون 7 پلاس از خود به جای خواهد گذاشت

peixel-vs-iphone-7-10

تحلیلگر پایپر جافری می گوید آیفون جدید اپل، که انتظار می رود از پنل نمایشگر OLED بدون حاشیه برخوردار باشد، رشد بالای تک رقمی، یا رشد اندک دو رقمی را برای کمپانی مورد اشاره به ارمغان خواهد آورد. مونستر همچنین انتظار دارد اپل طی سال مالی 2018، که از یکم اکتبر 2017 آغاز می شود، به فروش 170 میلیون واحدی آیفون دست یابد.

مونستر عقیده دارد برای آن که سرمایه گذاران، اپل را به چشم یک کمپانی سرویس-محور ببینند، لازم است تا 50 درصد درآمد، از تجارت های غیردیداری کسب شود. علاوه بر این، اپل باید به فروش دستگاه های ارزان تر روی آورده و دستیابی به حاشیه سود کمتر را بپذیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی