ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Dancing Line؛ رقص خطوط

با موفقیت هایی که Cheetah Games به واسطه Piano Tiles 2 و Rolling Sky به دست آورده بود، برای تجربه Dancing Line خیلی هیجان داشتیم. عنوانی که همانند بقیه ساخته های این توسعه دهنده معروف، ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۷ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

با موفقیت هایی که Cheetah Games به واسطه Piano Tiles 2 و Rolling Sky به دست آورده بود، برای تجربه Dancing Line خیلی هیجان داشتیم. عنوانی که همانند بقیه ساخته های این توسعه دهنده معروف، با قطعه های موسیقی اش می خواهد طعم شیرین آرامش را به بازیکن ها هدیه بدهد. این که آن ها توانسته اند همانند گذشته عنوانی فراموش نشدنی بسازند به خود شما بستگی داشته و ما هم ادامه پیرامونش حرف می زنیم.

اما مسئله ای که توانسته Dancing Line را از اپلیکیشن های پیشین Cheetah Games جدا کند، چگونگی پرداخت به کلیشه ها است. مکانیزم های این عنوان را تاکنون با بازی های زیادی دیده اید؛ یک خط که حرکت کرده و شما باید با واکنش هایی سعی نمایید تا او سالم به نقطه پایانی برسد. ولی اینجا توانایی های Cheetah Games به کمک Dancing Line آمده اند تا مخاطبین همچنان با همین کلیشه ها سرگرم شوند.

dancing-line

با Piano Tiles 2 [معرفی دیجیاتو] شما با گذاشتن انگشت های خود روی کاشی ها، به نت ها کمک می کردید تا نواخته شوند. Dancing Line دقیقا خلاف آن بوده و این نت ها هستند که به یاری بازیکن ها می آیند. پیش از پرداخت به این المان، بیایید ابتدا نگاهی به مکانیزم های گیم پلی بیندازیم. مهمترین وظیفه شما این است تا هنگامی که خط به مانعی رسید روی اسمارت فون کلیک نمایید تا جهتش را عوض کند.

یعنی همانند Rolling Sky [معرفی دیجیاتو] توسعه دهنده می خواسته تا سرعت واکنش ها را بسنجد. اما نکته مهم اینجاست که چالش های Dancing Line خیلی با این اپلیکیشن متفاوت هستند. گاهی اوقات بناهایی از زمین بیرون آمده و تشخیص آن ها واقعا سخت خواهد بود. اینجا توسعه دهنده با نت ها که گفتیم به مخاطبین یاری رسانده اند. به گونه که معمولا ریتم موسیقی پخش شده با چالش ها هماهنگ بوده و هنگام نزدیکی به آن ها، یک نت متفاوت خواهید شنید.

dancing-line-piano-tiles

بنابراین ناخودآگاه دست خود را به سمت تلفن هوشمند می برید. شاید جالب باشد که بدانید حتی می توانید چشم های خود را بسته و تنها با قدرت شنوایی تا جایی پیش بروید. متاسفانه تعداد مرحله های Dancing Line خیلی نیستند و با وجود مسیرهای بعضا طولانی، ممکن است خسته شوید. امیدواریم Cheetah Games با آپدیت های بعدی، منطقه های کوچک را هم به ساخته اش بیافزاید.

Dancing Line عنوانی به خوبی Piano Tiles 2 یا Rolling Sky نیست. اما به واسطه مکانیزم های جالب گیم پلی اش مطمئنا تجربه ای سرگرم کننده را به بازیکن ها هدیه خواهد داد. جدا از این که به اعتقاد ما، نام Cheetah Games به تنهایی روی یک اپلیکیشن کافیست تا آن را انجام دهید. تنها توسعه دهنده باید با بروزرسانی های آتی، نقاط ضعف ساخته اش را پوشاند.

Dancing Line

Dancing Line

سازنده: Cheetah Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 134 / 44.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • احد وصال
    احد وصال | ۲۷ آذر ۱۳۹۵

    به جز دو مرحله اول ..بقیه پولی بود ...جانش هم محدوده ..مرحله اول راحته ...دوم سخته ...حوصله زیاد می خواد بازی کردنش

  • YAS...
    YAS... | ۲۷ آذر ۱۳۹۵

    این نظرم ربطی به این پست نداره.

    دیروز آنر مجیک رونمایی شده همه سایت ها هم اخبارشو گذاشتن اونوقت شما به روی خودتونم نمیارین بابا ایول وجدانا هه
    جدیدا خیلی‌ دیر اطلاع رسانی میکنین فازتون چیه؟

مطالب پیشنهادی