ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی موبایل زیبا و قدرتمند Honor Magic را معرفی کرد

هوآوی به وعده خود عمل نمود و از موبایل «آنر مجیک» (Honor Magic) رونمایی کرد، که به نوعی خمیده ترین دستگاه کنونی بازار محسوب می شود و تمامی لبه های آن همچون سنگ های قیمتی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۸ آذر ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

هوآوی به وعده خود عمل نمود و از موبایل «آنر مجیک» (Honor Magic) رونمایی کرد، که به نوعی خمیده ترین دستگاه کنونی بازار محسوب می شود و تمامی لبه های آن همچون سنگ های قیمتی تراش خورده، ضمن اینکه سخت افزار داخلش نیز کاملاً قدرتمند است.

honor-magic-1

این تلفن همراه از نمایشگر 5.09 اینچی با پنل امولد و رزولوشن QHD برخوردار شده که تراکم پیکسلی خیره کننده 577ppi را به ارمغان می آورد. بدنه زیبای این دستگاه 7.8 میلیمتر ضخامت داشته و وزن آن به 145 گرم می رسد، ضمن اینکه در رنگ های مشکی براق و سفید عرضه می شود.

در پشت این اسمارت فون شاهد دوربین دوگانه با حسگرهای 12 مگاپیکسلی هستیم که یکی از آنها رنگی و دیگری منوکروم است، ضمن اینکه گشودگی دیافراگم آنها به f/2.2 می رسد و از پیکسل های نسبتاً بزرگ 1.4 میکرونی برخوردار هستند. دوربین جلو نیز از نوع 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 انتخاب شده.

honor-magic-2

سیستم عامل آنر مجیک نسخه 6.0 اندروید است، ضمن اینکه رابط کاربری «Honor Magic Live OS» در آن تعبیه شده. در این سیستم شاهد فناوری DeepThink هستیم که نوعی دستیار دیجیتال با بهره گیری از FaceCode به شمار می رود.

با بهره گیری از این فناوری، از دوربین مادون قرمز تعبیه شده در پنل جلویی برای شناسایی چشم کاربر استفاده شده و بنابراین فقط مالک اصلی و افراد مورد اعتمادش می توانند نوتیفیکیشن ها را مشاهده نمایند. همچنین دکمه فیزیکی هوم نیز حسگر اثر انگشت را درون خود جای داده.

honor-magic-3

مقدار رَم این تلفن همراه 4 گیگابایت است که عملکرد بسیار خوبی را نوید می دهد، اما مشخص نیست چرا هوآوی از چیپست کایرین 950 در آنر مجیک استفاده کرده. این چیپ مجتمع با وجود پردازنده هشت هسته ای سرعت بسیار خوبی دارد، اما GPU آن ضعیف بوده و در ثبت ویدیوهایی با رزولوشن 4K به مشکل بر خواهد خورد.

از جمله دیگر مشخصات Honor Magic می توان به باتری 2900 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که با استفاده از شارژر اختصاصی Magic Power هوآوی، فقط طی نیم ساعت تا 90 درصد شارژ خواهد شد، ضمن اینکه طی 20 دقیقه به 70 درصد و طی 10 دقیقه به 40 درصد ظرفیت خود خواهد رسید.

honor-magic-4

گفتنیست آنر مجیک نوعی دستگاه سفارشی محسوب می شود و قیمتی برابر 530 دلار برای آن در نظر گرفته شده، ضمن اینکه پیش فروش آن در کشور چین آغاز گشته و از حدود 25 دسامبر به دست خریداران خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • رضا تقی پور
    رضا تقی پور | ۱ خرداد ۱۳۹۶

    انحنا قشنگش کرده عالیه

  • dehghan
    dehghan | ۲۸ آذر ۱۳۹۵

    بهونه های لازم رو اوردین معرکس چقدر اخه تعصب

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی