ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با خنک کننده مایع Master Liquid 240 از کولر مستر بیشتر آشنا شوید

خنک کننده های مایع سیکل بسته به دلیل سهولت در نصب و کارایی بالا امروزه مورد توجه کاربران حرفه ای قرار گرفته اند و از این رو شرکت های تولید کننده، تنوع این گروه از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ آذر ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

خنک کننده های مایع سیکل بسته به دلیل سهولت در نصب و کارایی بالا امروزه مورد توجه کاربران حرفه ای قرار گرفته اند و از این رو شرکت های تولید کننده، تنوع این گروه از محصولات خود را بر اساس قیمت و امکانات افزایش داده اند. کولرمستر یکی از بازیگران اصلی این عرصه است که به تازگی محصول جدیدی را رونمایی کرده.

در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری رسمی شرکت کولرمستر در رابطه با خنک کننده جدید آن به نام Master Liquid 240 جلب می کنیم.

واترکولر های جدید کولرمستر که در راس آنها خنک کننده Master Liquid 240 قرار دارد، از یک رادیاتور با طول 240 میلی متری بهره می برد و در این خنک کننده، قابلیت نصب حداکثر 4 عدد فن در دو سمت رادیاتور وجود دارد.

1-1

فناوری انحصاری Flow Up کولرمستر در واترکولر های سری Master Liquid به تکامل رسیده است. این فناوری در نسل جدید خنک کننده های مایع کولرمستر سبب انتقال سریع حرارت از سطح پردازنده به سمت پمپ و در نهایت رادیاتور می شود تا کاهش دما در سریع ترین زمان ممکن رخ دهد.

به کار گیری فناوری های جدید در ساخت تجهیزات مختلف واترکولر Master Liquid سبب بهبود در پارامتر های مختلف گردیده است. از این موارد می توان به کاهش نویز به میزان 10 دسی بل، افزایش عملکرد به میزان 40 درصد و 2 برابر شدن طول عمر نسبت به نسل گذشته واترکولر های حرفه ای کولرمستر اشاره کرد.

افزایش طول عمر یکی از مهم ترین اهداف کولرمستر در ساخت واترکولر های سری Master Liquid بوده و با به کارگیری فناوری های جدید در ساخت آنها، طول عمر به 2.5 برابر افزایش یافته است و هم اکنون می توانید به مدت 175 هزار ساعت از محصولات خانواده Master Liquid استفاده کنید. این در حالی است که طول عمر واترکولر های تولید شده توسط شرکت های رقیب به طور معمول در محدوده 50 تا 70 هزار ساعت می باشد.

3

تزریق کولانت به درون بلاک با توجه به سبک طراحی جدید به صورت مستقیم انجام می شود و مایع به صورت مستقیم روی سطح بلاک اسپری می شود. به این صورت 40 درصد عملکرد بهتر را نسبت به نسل گذشته تجربه خواهید کرد.

طبق اعلام کولرمستر، میزان نویز واترکولر های Master Liquid در محدوده 6 تا 30 دسی بل قرار دارند که از این حیث نویز کمتری نسبت به محیط کتابخانه، توربین بادی، محیط اداری و اتاق نشیمن را تجربه خواهید کرد. دو عدد فن ارائه شده به همراه واترکولر از نوع MasterFan Pro Balance هستند که مهم ترین ویژگی آنها طول عمر 490 هزار ساعتی است. به این صورت در مقایسه با حداکثر طول عمر 150 هزار ساعتی فن های تولید شده توسط سایر برندها، طول عمری بیش از 3 برابر حاصل شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • m samsung
    m samsung | ۲۸ آذر ۱۳۹۵

    چیزی که اپلی ها ازش محرومن خخخخخخخخخخ

    • سعید
      سعید | ۲۸ آذر ۱۳۹۵

      چه ربطی داره اخه بزقاله؟؟

      • m samsung
        m samsung | ۲۸ آذر ۱۳۹۵

        چون اپل سیستمی نداره این روش سوار بشه بازقاله هم باباته

      • m samsung
        m samsung | ۲۸ آذر ۱۳۹۵

        این روی cpu که روی مادر برد هست قرارمیگیره کدوم محصولات اپل قابل ارتقا اضافه کاریه پس حرف مفت نزن

مطالب پیشنهادی