ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی از سال آینده باتری موبایل های سامسونگ را تأمین خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری چوسان کره جنوبی، سامسونگ قصد دارد برای اسمارت فون های سال آینده اش از باتری های ساخت «ال جی کمیکال»، بزرگ ترین تولیدکننده محصولات شیمیایی این کشور و زیرمجموعه گروه ال جی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۹ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری چوسان کره جنوبی، سامسونگ قصد دارد برای اسمارت فون های سال آینده اش از باتری های ساخت «ال جی کمیکال»، بزرگ ترین تولیدکننده محصولات شیمیایی این کشور و زیرمجموعه گروه ال جی استفاده کند، اقدامی که می تواند به دهه ها رابطه تلخ بین این دو ابرقدرت اقتصادی پایان دهد.

این خبرگزاری می گوید پس از به وجود آمدن آتش سوزی های گسترده برای فبلت گلکسی نوت 7 که ریشه در باتری آن داشت، سامسونگ اعلام کرد دیگر از باتری های تولیدی زیرمجموعه خودش یعنی Samsung SDI استفاده نخواهد کرد و از همان زمان با LG وارد گفتگو شد.

یکی از منابع آگاه در این رابطه می گوید دو کمپانی مورد بحث «صحبت های بسیار سازنده ای» داشته اند و اگرچه هنوز توافق نهایی حاصل نشده، اما «به احتمال قریب به یقین، ال جی از نیمه دوم سال آینده تأمین کننده اصلی باتری های موبایل برای سامسونگ خواهد بود.»

یکی دیگر از افراد مطلع صنعت کره جنوبی نیز اعلام کرد احتمال به نتیجه رسیدن این توافق نزدیک به «90 درصد» است.

lg_chem_logo_english

همان طور که می دانید، فرایند طراحی، تولید و آزمایش باتری برای هر تلفن همراه به حدود 6 ماه زمان نیاز دارد و بنابراین، نزدیک ترین بازه ممکن برای مشاهده باتری های ال جی در محصولات سامسونگ، نیمه دوم سال 2017 خواهد بود. بدین ترتیب قطعاً در گلکسی S8 که در سه ماهه ابتدایی سال آتی میلادی وارد بازار می شود، چنین وضعیتی را شاهد نیستیم.

یکی از مدیران اجرایی سامسونگ اذعان نمود:

ما در گذشته از سر تکبر، اقدام به خرید قطعات از ال جی نمی کردیم. اما اکنون به این نتیجه رسیده ایم که باید احساسات را کنار گذاشت و کسب و کار را در اولویت قرار داد.

در همین رابطه، به نظر می رسد سامسونگ برای خرید پنل های LCD نیز به رقیب خود یعنی «ال جی دیسپلی» روی آورد، زیرا شرکت ژاپنی شارپ اعلام کرده دیگر تمایلی به تأمین قطعات کمپانی کره ای ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Samsung Galaxy note 8
    Samsung Galaxy note 8 | ۳۰ آذر ۱۳۹۵

    دیجیاتو چرا نرم‌افزار دیجیاتو مشکل پیدا کرده صفحات بعدی را لود نمیکنه اینترنت هم 4G هستش از طریق مرورگر هیچ مشکلی ندارد و خیلی سریع لود میشه نمیدونم دوستان به همچین مشکلی برخوردند

  • 2Saman
    2Saman | ۳۰ آذر ۱۳۹۵

    سامسونگ به سرعت داره سقوط میکنه بخشهای هارد و لپ تاپ و پرینتر و دوربین و سیستمهای امنیتی خودش رو فروخت و بخش مهمی از بازار گوشی رو هم از دست داد. شرکتهای ژاپنی ۴۰سال در بازار درخشیدند و ۱۰ ساله سقوط کردند شرکت سامسونگ ۱۰سال درخشید و دوساله سقوط کرد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی