ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وال استریت ژورنال: اپل در پی تولید آیفون در خاک هند است

وال استریت ژورنال در گزارشی که امروز منتشر شد بیان کرد که شرکت اپل در حال رایزنی با دولت هند است تا بتواند محصولاتش را در خاک این کشور تولید کند. این اقدام اپل از ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۳۰ آذر ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

وال استریت ژورنال در گزارشی که امروز منتشر شد بیان کرد که شرکت اپل در حال رایزنی با دولت هند است تا بتواند محصولاتش را در خاک این کشور تولید کند. این اقدام اپل از تمایل به حضور هرچه بیشتر غول تکنولوژی در دومین بازار بزرگ فروش تلفن همراه در جهان نشئت می گیرد.
پیشتر نارندا مودی، نخست وزیر هند، کارخانجات فناوری را به تولید محصولاتشان در کشور هندوستان تشویق کرده بود. دولت این کشور در ماه ژوئن خرده فروشان خارجی را به مدت سه سال از قانونی مستثنی کرده بود که به موجب آن می بایست حداقل 30 درصد از اجناس خود را از منابع داخل کشور تهیه کرده باشند.

وال استریت ژورنال می گوید که شرکت اپل در ماه نوامبر و در نامه ای به دولت فدرال هند، برنامه های تولیدی خود را به صورت دقیق مشخص کرده و از آنها مشوق های مالی درخواست کرده است.

تأسیس کارخانه در خاک هندوستان به اپل کمک می کند تا فروشگاه های خرده فروشی اش را در این کشور تأسیس کند. هم اکنون محصولات کمپانی ساکن کوپرتینو تنها 2 درصد از کل تلفن های هوشمند فروخته شده در هند را تشکیل می دهند.

کمپانی «هون های پریسیژن ایداستری» که با نام تجاری فاکسکان شناخه می شود، هم اکنون وظیفه تولید گجت های اپل نظیر آیفون ها و آیپدها را بر عهده داشته و یک کارخانه تولیدی نیز در جنوب کشور هندوستان دارد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی