ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی با برگزاری رویدادی از پروژه های آینده خود می گوید

بر اساس تصویر منتشر شده توسط HTC، این شرکت قصد دارد با برگزاری رویداری در بیست و سوم دی ماه و پس از به پایان رسیدن نمایشگاه بزرگ CES 2017، از محصول یا محصولات تازه ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

بر اساس تصویر منتشر شده توسط HTC، این شرکت قصد دارد با برگزاری رویداری در بیست و سوم دی ماه و پس از به پایان رسیدن نمایشگاه بزرگ CES 2017، از محصول یا محصولات تازه خود پرده برداری کند.

با این وجود، به جز انتشار یک عکس که در آن به جمله «For U» به همراه تاریخ برگزاری مراسم اشاره شده، اطلاعات دیگری درباره این رویداد از سوی HTC به بیرون راه پیدا نکرده است.

اخیرا اخباری از معرفی تلفن میان رده HTC X10 در ژانویه ۲۰۱۷ توسط این شرکت به گوش می رسید. اما تدارک دیدن رویدادی بزرگ برای معرفی یک تلفن هوشمند میان رده، بسیار دور از ذهن به نظر می رسد.

به همین منظور، احتمال آن می رود که HTC در جریان برگزاری این مراسم از اولین ساعت هوشمند خود یا پروژه ای تازه در ارتباط با تکنولوژی هدست های واقعیت مجازی، پرده بردارد.

با این وجود، انتظار نمی رود که HTC بخواهد به معرفی پرچمدار بعدی خود یا همان HTC 11 بپردازد. چرا که این شرکت در آوریل ۲۰۱۶ از HTC 10 پرده برداشت و دور از ذهن به نظر می رسد که HTC بخواهد به معرفی پرچمدار بعدی خود قبل از رسیدن به این ماه در سال ۲۰۱۷، بپردازد.

به هر حال، برای مطلع شدن از اخبار تکمیلی درباره برنامه های آینده HTC، باید تا رسیدن زمان برگزاری مراسم در بیست و سوم دی ماه منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهرداد علیخانی
    مهرداد علیخانی | ۱ دی ۱۳۹۵

    نمیدونم واقعا U به چه معناست؟؟ اولترا؟؟ آلتیمیت؟؟ ولی امیدوارم چیز باحالی معرفی کنه.
    عکس پشت تصویر من رو یاد اقیانوس یا ocean انداخت.

مطالب پیشنهادی