ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماه آینده میان رده جدیدی از سوی HTC معرفی خواهد شد؟

اوایل دی ماه سال گذشته، میان رده جدیدی به نام One X9 از سوی کمپانی HTC معرفی شد که با ارائه مشخصاتی مناسب در قبال مبلغی نه چندان زیاد، تا حدی به کاهش ضرر و ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱ دی ۱۳۹۵ | ۰۹:۰۰

اوایل دی ماه سال گذشته، میان رده جدیدی به نام One X9 از سوی کمپانی HTC معرفی شد که با ارائه مشخصاتی مناسب در قبال مبلغی نه چندان زیاد، تا حدی به کاهش ضرر و زیان های تایوانی ها کمک کرد.

اگرچه اوایل همین ماه موبایل Evo نیز به عنوان نسخه بزرگتر اما ضعیف تر پرچمدار HTC 10 رسماً معرفی و عرضه شد، اما به نظر می رسد با ورود به بازه زمانی مشابه سال گذشته باید انتظار معرفی میان رده دیگری را بکشیم.

بنابر شایعات منتشر شده، تلفن هوشمند One X10 به عنوان نسخه جدید مدل سال قبل، اوایل ماه آینده میلادی (اواسط دی ماه) معرفی خواهد شد. ضمن اینکه نمایشگاه CES 2017 در همین حین برگزار خواهد شد و هیچ بعید نیست که HTC از این فرصت برای معرفی محصول جدیدیش بهره ببرد.

از نظر مشخصات سخت افزاری گفته می شود موبایل One X10 از نمایشگری با ابعاد 5.5 اینچ و رزولوشن Full HD برخوردار خواهد بود و دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل کیفیت داشته و به سیستم لرزشگیر اپتیکال مجهز است.

گفتنی است گمانه ها از چیپست مدیاتک Helio P10 با فرکانس پردازشی 2 گیگاهرتز به عنوان قلب تپنده این دیوایس و همراهی با 3 گیگابایت رم حکایت دارند.

قیمت تلفن هوشمند HTC One X10 در حدود 288 دلار تخمین زده شده و احتمالاً برای کسب اطلاعات دقیق تر می بایست تا چندروز آتی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • _sad_
    _sad_ | ۱ دی ۱۳۹۵

    11 رو بده مؤمن!

  • عموجانی
    عموجانی | ۱ دی ۱۳۹۵

    یکی از اشتباهات htcرها کردن سری مینی بود که امیدوارم اونو برگردونه.

مطالب پیشنهادی