ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک فرآیند تاییدیه پیامکی حساب کاربری اندروید را تسهیل می کند

فیسبوک سیستم جدیدی برای حساب های کاربری نرم افزار اندرویدی خود فراهم کرده که فرآیند ورود و دریافت مجوز دسترسی سایر اپلیکیشن ها و صفحات وب را تسهیل می کند. پیش از این برای این ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲ دی ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

فیسبوک سیستم جدیدی برای حساب های کاربری نرم افزار اندرویدی خود فراهم کرده که فرآیند ورود و دریافت مجوز دسترسی سایر اپلیکیشن ها و صفحات وب را تسهیل می کند.

پیش از این برای این منظور می بایست کد رمز یک بار مصرفی از طریق سرویس پیامکی دریافت و داخل کادر مورد نظر توسط کاربر وارد می شد.

اما حالا با این مکانیزم جدید تاییدیه حساب های کاربری از سیستم دو مرحله ای خودکاری پیروی می کند که طی آن شماره تلفن مندرج در صفحه شخصی فیسبوک کاربر با شماره ی وارد شده در وب سایت متقاضی مقایسه شده و در صورت تایید مجوز دسترسی صادر می گردد.

facebook-newverify

لازم به تاکید است این روش فقط در صورتی که روی همان دیوایس از طریق اپلیکیشن اندرویدی فیسبوک وارد حساب کاربری خود شده باشید امکان پذیر خواهد بود، وگرنه از همان سیستم قبلی تاییدیه پیامکی استفاده می شود.

توسعه دهندگان فیسبوک مدعی هستند «این قابلیت برای ارتقای کیفیت و سرعت تایید حساب کاربری برای ورود به مراجع مختلف در نظر گرفته شده و کاربران از منظر اشتراک گذاری اطلاعات شخصی و محتوا نگرانی نداشته باشند.»

به علاوه گفته می شود این سیستم برای مناطقی که امکان ارسال مستقیم پیامک با دشواری های خاصی همراه است، بسیار مفید واقع خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۲ دی ۱۳۹۵

    بنظرم بهتر بود مثل LastPass با Authenticator گوگل هماهنگ میکرد تا از این طریق احراز هویت بشه

مطالب پیشنهادی