ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آوازخوانی دسته جمعی ربات های ایسوس به مناسبت کریسمس [تماشا کنید]

اگر خاطرتان باشد ایسوس در جریان نمایشگاه کامپوتکس برای اولین بار ربات هوشمند خود به نام Zenbo را معرفی کرد؛ یک آدم آهنی کوچک و دوست داشتنی که از طریق پیام های صوتی می تواند با انسان به ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۳ دی ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

اگر خاطرتان باشد ایسوس در جریان نمایشگاه کامپوتکس برای اولین بار ربات هوشمند خود به نام Zenbo را معرفی کرد؛ یک آدم آهنی کوچک و دوست داشتنی که از طریق پیام های صوتی می تواند با انسان به صورت مستقیم ارتباط برقرار کند.

این ربات کوچک قادر است با اتصال به لوازم هوشمند خانگی به کنترل امور خانه بپردازد. همچنین صورت آن، یک رابط کاربری لمسی دارد که به وسیله آن می توانید تماس تصویری نیز برقرار کنید.

از جمله نکات جالب دیگری که در توضیحات مربوط به این ربات ارائه شد وجود دستورات و پیام های اضطراری روی نرم افزار آن است. طبق گفته های ایسوس، اگر فردی داخل خانه روی زمین بیافتد، Zenbo پس از مشاهده آن پیامی اضطراری برای دیگر اعضای خانواده ارسال خواهد کرد تا در اسرع وقت به کمک وی بشتابند.

حال به مناسبت عرضه این ربات به بازار با قیمت های ۶۲۰ و ۷۸۰ دلار و همچنین نزدیک شدن جشن سال نوی میلادی، ایسوس مراسمی اختصاصی را ترتیب داد تا گروه کری از Zenbo در آن سرود کریسمس را بخوانند.

در ادامه می توانید این اجرای زیبا را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی