ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دستیار صوتی هوشمند گوگل هوم
تکنولوژی

گوگل هوم در استریم موسیقی دچار مشکل می شود

اغلب کاربران اینترنتی در یک مسئله اشتراک نظر دارند؛ به نظر می رسد سال 2016 یکی از بدترین دوران عرصه تکنولوژیک جهان و صنعت دیوایس های هوشمند بوده است. در حالی که چیزی تا پایان سال ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

اغلب کاربران اینترنتی در یک مسئله اشتراک نظر دارند؛ به نظر می رسد سال 2016 یکی از بدترین دوران عرصه تکنولوژیک جهان و صنعت دیوایس های هوشمند بوده است.

در حالی که چیزی تا پایان سال جاری میلادی باقی نمانده و نزدیک به یک ماه از عرضه اسپیکر و دستیار صوتی هوشمند «گوگل هوم» می گذرد، بسیاری از کاربران این دیوایس گزارش می دهند روند پخش موسیقی (به صورت استریم) اغلب اوقات به ناگهان متوقف شده و از کار می افتد.

در حال حاضر انجمن اینترنتی گوگل میزبان جمع زیادی از معترضان به این مسئله است و کسی نمی داند دلیل رخداد مذکور چیست؛ از طرفی یکی از نیروهای پشتیبانی گوگل نیز چندی پیش با اذعان عبارت «در این مورد تحقیق می کنیم» صحنه را ترک گفته است.

google-home-w600

برای رفع موقتی این اتفاق کاربران بعضاً راه اندازی مجدد کارخانه ای یا همان فکتوری ریست گوگل هوم را در دستور کار قرار داده اند، اما گویا مشکل برطرف نشده است. در این بین به نظر می رسد گوگل نیز ضمن حفظ سکوت خبری، از دلیل اصلی این مشکل آگاهی ندارد.

البته دلیل تراشی هایی هم برای بروز این مشکل شده و مثلا آن را به ضعف شبکه وای فای یا اینترنت نسبت داده اند، اما اکثر قریب به یقین کاربران این دیواس معتقدند از شبکه قابل اتکایی برخوردار هستند و در استریم محتوا با سایر دستگاه ها هیچ مشکلی ندارند.

با این حال مشکل پیش آمده برای اسپیکرهای گوگل هوم به احتمال زیاد نرم افزاری است و با تدارک یک به روز رسانی برطرف خواهد شد؛ البته زمانی که کمپانی ساکن مانتن ویو از خود واکنشی نشان دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Rivekan
    Rivekan | ۵ دی ۱۳۹۵

    گوگل داداچ داری اشتباه می‌زنی ?

  • YAS...
    YAS... | ۵ دی ۱۳۹۵

    ای بابا اون از پیکسل اینم از این ! اصن ۲۰۱۶ بدترین ساله

مطالب پیشنهادی