ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Can You Escape 5؛ احیای یک سبک قدیمی

حفظ شالوده گیم پلی با تغییرات کم؛ بهترین توصیفی که می توانیم برای Can You Escape به کار ببریم. MobiGrow همان رویه توسعه دهنده Sky Force Reloaded را پیش گرفته است؛ چگونه دست روی مکانیزم ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

حفظ شالوده گیم پلی با تغییرات کم؛ بهترین توصیفی که می توانیم برای Can You Escape به کار ببریم. MobiGrow همان رویه توسعه دهنده Sky Force Reloaded را پیش گرفته است؛ چگونه دست روی مکانیزم های پایه ای یک سبک نگذاریم و همچنان تجربه ای سرگرم کننده به بازیکن ها هدیه دهیم. با این تفاوت که شباهت های Can You Escape خیلی به چشم می آیند.

اما جالب اینجاست با وجود تمام این حرف ها، همچنان از انجام ساخته های استودیوی MobiGrow لذت می برید. خیلی سادست، چون آن ها بازی هایی را می سازند که این روزها تقریبا به فراموشی سپرده شده یا شاهد کیفیتش همیشگی نیستیم. اپلیکیشن Can You Escape 5 آخرین قسمت این سری نسبتا معروف است که ماه گذشته به انتشار رسید و به همین مناسبت تصمیم به معرفی اش گرفتیم.

can-you-escape-5-mobile

مکانیزم های گیم پلی Can You Escape 5 هم همانند عناوین قبلی و بازی های مشابه است. بازیکن ها طی مرحله های مختلف به محیط های گوناگون رفته و آنجا باید به واسطه آیتم هایی که به دست می آورند، در رو به رویی را باز کنند تا به منطقه بعدی بروند. معمولا برای این گونه عناوین دو المان بیش از بقیه اهمیت خواهد داشت که MobiGrow تقریبا توانسته به آن دست یابد.

یکی از آن ها را می توانیم به اسم گستردگی چالش ها بزنیم. مهم نیست چندین مرحله را پیش رو بگذارید، توسعه دهنده باید با معماهای متفاوت تازگی را حفظ نماید. MobiGrow برای دستیابی به این المان تصمیم گرفت تا کمیت را فدای کیفیت توجه کند؛ تنها به 18 اتاق سر می زنید ولی خوشبختانه مکانیزم پازل ها خیلی شبیه به هم نیستند و بازیکن ها خسته نخواهند شد.

can-you-escape-5-android

دومین مسئله هم این است که معماها همیشه باید منطقی باشند و شاید گاهی اوقات آن را بین بعضی قسمت های Can You Escape 5 نبینیم اما مطمئنا قابلیت پشت سر گذاشتن چالش های ساخته MobiGrow را دارید. از دیدگاه گرافیک اسکرین شات ها به خوبی زحمت های تیم سازنده را نشان می دهند. جدا از این که رنگ بندی محیط ها متفاوت بوده و از آبجکت های گوناگون استفاده شده است.

Can You Escape 5 آمده تا خاطرات خوش گذشته را زنده کند. آن هم با همان مکانیزم ها که مطمئنا احساس نوستالژی خیلی ها را قلقلک خواهد داد. فقط این نکته را اضافه نماییم که قسمت های پیشین، همگی برای آی دیوایس ها به انتشار رسیدند و باید دست نگه داریم تا ببینیم MobiGrow کی ساخته اش را برای iOS عرضه می کند. این عنوان را می توانید هم اکنون برای دیوایس های اندرویدی دانلود نمایید.

Can You Escape 5

Can You Escape 5

سازنده: MobiGrow قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 40.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی