ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ تکرار می شود؛ فیلم Assassin’s Creed هم توجه منتقدان را جلب نکرد

همانطور که می دانید برای نخستین بار پس از سال های متمادی، پاییز امسال با قسمت جدیدی از بازی Assassin's Creed روبرو نبودیم و کمپانی یوبیسافت برای فرار از یکنواختی آزاردهنده این فرنچایز، استراتژی اش ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۷ دی ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

همانطور که می دانید برای نخستین بار پس از سال های متمادی، پاییز امسال با قسمت جدیدی از بازی Assassin's Creed روبرو نبودیم و کمپانی یوبیسافت برای فرار از یکنواختی آزاردهنده این فرنچایز، استراتژی اش را دستخوش تغییر کرده است.

اما با این حال نام فرنچایز Assassin's Creed امسال هم به تیتر برخی از خبرها تبدیل شده، چراکه اولین فیلم سینمایی این مجموعه هفته گذشته در سینماهای جهان به نمایش در آمد.

داستان این فیلم سینمایی حول شخصیتی به نام «کالوم لینچ» می گذرد که همانند سری بازی مورد بحث، با استفاده از دستگاه Animus به دوران قرن پانزدهم میلادی باز می گردد تا دنیا را از چشمان جد اسپانیایی خود به نام Aguilar تجربه کند.

متاسفانه حضور بازی های ویدیویی روی پرده نقره ای هرگز تجربه ای موفقی آمیز نبوده و دیگر عنوان همین کمپانی یعنی Prince of Persia به سرنوشت نه چندان مطلوبی دچار شد.

assassins-creed-gallery-03-gallery-image-w600

در حالی که انتظار زیادی از فیلم سینمایی Assassin's Creed می رفت و تریلرها و حضور بازیگران شهیر و با تجربه ای مانند «مایکل فاسبندر» و «ماریون کاتیلارد» نوید موفقیتی درخور می داد، ضمن عدم مطابقت با پیش بینی های فروش، این فیلم نتوانسته توجه کارشناسان و منتقدان را به خود جلب نماید.

پیش از اکران برخی از تحلیلگران بر این باور بودند که این فیلم سینمایی طی 6 روز نخست به فروشی معادل با 35 میلیون دلار دست خواهد یافت؛ اما حالا آمار نشان می دهد طی روز اول، سه روز و شش روز نخست به ترتیب فروش 4.5، 13.8 و 22.5 میلیون دلار رقم خورده است.

از طرفی در حال حاضر میانگین نمره متاکریتیک فیلم Assassin's Creed از بین 38 نقد، رقم بسیار پایین 36 از 100 است و امتیاز کاربران در پایگاه IMDB نیز بالاتر از 6.8 از 10 نرفته است.

با این تفاسیر به نظر می رسد جدیدترین حضور صنعت بازی های ویدیویی در دنیای هالیوود، باز هم به موفقیت مورد انتظار دست نیافته است. ناگفته نماند که آمار مورد بحث تنها شامل ایالات متحده آمریکا می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • AK_007
    AK_007 | ۷ دی ۱۳۹۵

    خیلیا هم موفق بودن, مثل need for speed

مطالب پیشنهادی