ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بانک اطلاعاتی استارتاپ های حاضر در الکامپ 95 منتشر شد

الکامپ 95 در روزهای 25 تا 28 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید و در جریان آن شرکت های داخلی و خارجی متعددی به ارائه جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

الکامپ 95 در روزهای 25 تا 28 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید و در جریان آن شرکت های داخلی و خارجی متعددی به ارائه جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک پرداختند.

البته باید اشاره کنیم که این رویداد بزرگ دو سالیست که در کنار شرکت های بزرگ، میزبان استارتاپ ها نیز هست و امسال نیز طبق این شرکت های نوپا در سالنی به نام الکامپ استارز گرد هم آمده بودند تا ایده و فکر خود را به عموم بازدیدکنندگان و شاید سرمایه گذارانی که در این نمایشگاه حضور داشتند ارائه نمایند و از الکامپ به عنوان سکوی پرتاب خود به سوی آینده بهره بگیرند.

همانطور که خبرها را دنبال کردید ما نیز گزارشی ویژه را از این سالن برای شما تهیه کردیم و در آن به معرفی برخی از جالب ترین ایده ها پرداختیم.

حال برای آنکه این کارآفرینان جوان به فرصت های بهتری برای توسعه کسب و کار خود دست پیدا کنند، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور بر آن شده تا بانک اطلاعاتی مربوط به سالن الکامپ استارز را منتشر نماید و از این طریق بسترهای لازم برای برقراری ارتباط سرمایه گذاران و شتاب دهنده ها با این تیم ها را فراهم نماید. گفتنی است که این دیتابیس اطلاعاتی نظیر نام استارتاپ، موسس، اطلاعات تماس و نشانی الکترونیک را در بر می گیرد و از طریق این لینک نیز قابل دسترس است.

معرفی برترین استارتاپ ها

elecomp-95

در پایان باید اضافه کنیم که برترین ایده های ارائه شده در الکامپ بیست و دوم نیز با رای داوران مشخص شدند که در این میان کسب و کارهای کی کجاست، ریکامندر و پوشه توانستند جایگاه های اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، از مجموع 151 استارتاپی که برای ارائه سخنرانی در سالن الکام استارز در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ ثبت نام کردند، 135 سخنرانی انجام شد که توسط 38 داور مورد ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت 10 استارتاپ برتر معرفی شدند.

اضافه نماییم که سه استارتاپ برتر در پاویون استارتاپهای نمایشگاه سبیت 2017 آلمان حضور خواهند یافت؛ سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور هزینه اقامت و حضور این سه استارتاپ را تقبل خواهد کرد.

هفت استارتاپ دیگر شامل مهربانه، بقچه، اینستاچاپ، ایوند، تری دی فست (3DFAST)، کیف پول شخصی نیوُ و تِله طب نیز به رای داوران در رده های بعدی قرار گرفتند که ضمن دریافت مجوز حضور در نمایشگاه سبیت آلمان، هزینه غرفه این گروه ها نیز توسط سازمان پرداخت می شود.

چنانچه استارتاپهای تایید شده به هر دلیل امکان همراهی تیم کسب و کارهای نوپا جهت حضور در نمایشگاه سبیت 2017 آلمان را نداشته باشند، استارتاپ بعدی که در لیست رده بندی اعلام شده جایگزین آن خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • نوین
    نوین | ۷ دی ۱۳۹۵

    با سپاس .کاش تک تک استارت اپ ها ب بروشور هاشونم بود یعنی یک مطلب بصورت جامع و کامل منتشر میشد .

مطالب پیشنهادی