ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تخفیف ویژه ولوو برای جذب مشتریان مرسدس بنز و ب ام و

کمپانی سوئدی ولوو پس از پشت سر گذاشتن سال های پر فراز و نشیب سرانجام در سال 2010 از زیر چتر فورد خارج شده و با رقم 1.8 میلیارد دلار به گروه هولدینگ ژجیانگ جیلی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۷ دی ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

کمپانی سوئدی ولوو پس از پشت سر گذاشتن سال های پر فراز و نشیب سرانجام در سال 2010 از زیر چتر فورد خارج شده و با رقم 1.8 میلیارد دلار به گروه هولدینگ ژجیانگ جیلی (بصورت خلاصه جیلی) واگذار شد.

پس از این واگذاری، ولوو به واسطه سرمایه هنگفت چینی ها جانی تازه گرفت و سال گذشته برای اولین بار در طول تاریخ 89 ساله خود موفق به فروش بیش از نیم میلیون خودرو شد که حکایت از مساعد بودن شرایط برای این کمپانی مطرح دارد.

2017-volvo-lineup

سدان S90 یکی از پر سر و صداترین محصولاتی است که بر اساس زبان طراحی جدید ولوو شکل گرفته و از ظاهر و باطن مناسبی برخوردار است. این سدان سایز متوسط و لوکس که اوایل سال 2016 در نمایشگاه دیترویت معرفی شد، در کلاسی قرار دارد که رقبای شناخته شده ای مثل ب ام و سری 5، مرسدس بنز E کلاس و آئودی A6 در آن حضور دارند.

volvo-s90-1

با وجود چنین رقبای مطرحی، متقاعد کردن مشتریان برای خرید یک خودروی جدید سوئدی کار بسیار دشواری است. به همین جهت ولوو برای مالکین خودروهای برخی برندها از جمله مرسدس، ب ام و، آئودی، جگوار، لکسوس و اینفینیتی تخفیف های ویژه در نظر گرفته و در صورت خرید S90، سه هزار دلار به آنها تخفیف می دهد. ماه قبل این رقم هزار دلار بود که اکنون به منظور ترغیب بیشتر، میزان آن افزایش پیدا کرده است.

volvo-s90-10

ولوو نیم نگاهی هم به مشتریان ناراضی محصولات دیزلی فولکس واگن و آئودی داشته و برای آنها وارانتی پنج ساله ویژه ای به ارزش 1700 دلار در نظر گرفته که شامل سرویس های دوره ای، خدمات رسانی جاده ای و پوشش برخی قطعات مصرفی می شود. کمپانی سوئدی برای جلب رضایت طیف های مختلف از مشتریان سدان نو رسیده خود را بصورت لیزینگی نیز عرضه می کند.

volvo-s90-11

شایان ذکر است S90 در چهار تیپ مختلف ارایه شده که ارزان ترین آن 46,950 دلار و گران ترین نسخه 56,250 دلار قیمت دارد. در مقایسه با رقبا، سدان سوئدی قیمتی برابر یا کمتر داشته و از مزایایی مثل کابین زیبا و بزرگ، سیستم اینفوتینمنت پیشرفته، پیشرانه ای مدرن و امنیتی مثال زدنی برخوردار است.

volvo-s90-2

به هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا S90 توانایی برآورده کردن انتظارات مشتریان سدان های لوکس و تکرار موفقیت های شاسی بلند XC90 را دارد یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • مصیب
    مصیب | ۸ دی ۱۳۹۵

    من xc90 سوار شدم . واقعا زحمت کشیدن و روی تک به تک قسمتها فکر مهندسی شده . کاش خودرو سازهای ما یه زره فقط یه زره غیرت داشتند . به خدا جوان های ما هیچی کم ندارند و میتونند همه کاری انجام بدن

  • mohsen_id
    mohsen_id | ۸ دی ۱۳۹۵

    ولوو بعد از نیم نگاهی به مشتریان ناراضی محصولات دیزلی فولکس واگن و آئودی، هر چه به مشتریان پراید نگاه کرد چیزی به ذهنش نرسید که این خریداران رو هم به خرید S90 ترغیب کند

  • Rivekan
    Rivekan | ۷ دی ۱۳۹۵

    دیروز این شاسی بلند ولوو رو دیدم از لحظه ای که دیدمش نگاهم بهش بود تا توی آینه از جلوی دیدم محو شد واقعا زیبا بود حس استحکام و کیفیت می‌داد باید هم هدفش جذب مشتری های دو برند بزرگ مثل بنز و بی ام و باشه ?

  • m samsung
    m samsung | ۷ دی ۱۳۹۵

    من خودم طرفدار هم bmw هستم هم بنز ولی bmw جان بنز یه چیز دیگست

مطالب پیشنهادی