ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل و احتمال توسعه آیفون 5 اینچی در سال آینده

تاکنون اخبار ضد و نقیض متعددی در مورد برنامه های اپل برای سال آتی میلادی به گوش رسیده و در حالی که بیش از 8 ماه تا تاریخ عرضه آیفون بعدی باقی مانده، هر روز شایعه ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۷ دی ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

تاکنون اخبار ضد و نقیض متعددی در مورد برنامه های اپل برای سال آتی میلادی به گوش رسیده و در حالی که بیش از 8 ماه تا تاریخ عرضه آیفون بعدی باقی مانده، هر روز شایعه جدیدی منتشر می گردد.

گاهی اوقات گفته می شود به موجب 10 سالگی تلفن هوشمند اپل خبری از مدل 7s نخواهد بود و آیفون 8 در سه مدل مختلف عرضه می شود؛ اما در سوی مقابل برخی این ادعا را رد می کنند.

به دنبال این ماجرا یکی از تحلیلگران ژاپنی که تصور می کند طبق روال پیش بینی شده دو مدل آیفون 7s در سال 2017 روانه بازار می گردد، مدعی است اپل توسعه مدل سومی با صفحه نمایش 5 اینچی نیز را در دستور کار خود قرار داده است.

این گزارش با اشاره به یکی از تامین کنندگان تایوانی اظهار دارد این مدل 5 اینچی همانند آیفون 7 پلاس از دوربین دوگانه برخوردار است، اما قالب چیدمان آنها به صورت عمودی است و لنزها زیر یکدیگر قرار گرفته اند.

باور کارشناسان بر این است که اپل تحول اساسی طراحی موبایل هایش را برای آیفون 8 در نظر گرفته که در واقع بدنه ای تمام شیشه ای، شارژ بی سیم و نمایشگری OLED ارائه می کند.

تاکنون خبر واضحی در مورد مشخصات سخت افزاری موبایل اپل در سال2017 به گوش نرسیده و احتمالاً برای این منظور می بایست مدت بیشتری صبر کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۷ دی ۱۳۹۵

    من پیشبینی میکنم که اپل iPhone 7s و iPhone 8 v رو همزمان بیرون بده . ایفون8 از نمایشگر oled بهره میبره

مطالب پیشنهادی