ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کروم بوک جدید ایسوس با قیمت 499 دلار روانه بازار خواهد شد

امروز کروم بوک جدیدی از شرکت ایسوس داخل فروشگاه اینترنتی Newegg قرار گرفت. نکته قابل توجه در مورد کروم بوک مورد بحث این است که هنوز توسط شرکت تایوانی به صورت رسمی معرفی نشده است. ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۷ دی ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

امروز کروم بوک جدیدی از شرکت ایسوس داخل فروشگاه اینترنتی Newegg قرار گرفت. نکته قابل توجه در مورد کروم بوک مورد بحث این است که هنوز توسط شرکت تایوانی به صورت رسمی معرفی نشده است.

این محصول با شماره مدل «C302CA» روانه بازار خواهد شد و دارای برچسب قیمت 499 دلاری است. از آنجا که محصول مذکور برای ارسال آماده است، به نظر می رسد که مدت زمان زیادی تا معرفی آن توسط ایسوس باقی نمانده باشد.

asus_c302ca_8

بر اساس اطلاعات درج شده داخل سایت Newegg، کروم بوک جدید ایسوس از یک صفحه نمایش لمسی 12.5 اینچی با رزلوشن 1080p بهره برده که مانند مدل قبلی این شرکت یعنی «Chromebook Flip» قابلیت چرخش به صورت 360 درجه را نیز دارد. علاوه بر آن وظیفه پردازش اطلاعات بر عهده پردازنده اینتل Core M3 بوده که در کنار 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، پیکر بندی سخت افزاری این محصول جدید را تشکیل می دهند.

asus_c302ca_7

خبر خوب برای افرادی که احتیاج به حافظه ذخیره سازی بیشتری دارند، وجود درگاه حافظه میکرو اس دی بر روی بدنه کروم بوک مذکور است. بدنه تمام فلزی به همراه باتری دو سلولی، وزنی معادل با 1.2 کیلوگرم را به ارمغان آورده است. این محصول دارای دو درگاه USB-C 3.1 بوده و یکی از قابلیت های ذکر شده برای آن، کیبرد بکلایت است.

انتظار می رود که ایسوس در جریان نمایشگاه CES 2017 از این لپ تاپ رونمایی کند. گفتنی است هنوز مشخص نیست که آیا کروم بوک «C302CA» قادر به اجرای برنامه های اندروید موجود در پلی استور گوگل خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • a_041
    a_041 | ۷ دی ۱۳۹۵

    کروه بوک به هیچ وجه ارزش خرید نداره. مخصوصاً این که قیمتشم زیاده . همون به درد مدارس میخوره

مطالب پیشنهادی