ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستیار صوتی Bixby احتمالاً در تمام اپلیکیشن های گلکسی S8 جایگذاری می شود

مهر ماه سال جاری کمپانی سامسونگ خبر از خریداری استارتاپی فعال در حوزه هوش مصنوعی و دستیار صوتی به نام Viv Labs داد؛ شرکت کوچکی که سابقه توسعه Siri اپل را در کارنامه خود دارد. ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۸ دی ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۰

مهر ماه سال جاری کمپانی سامسونگ خبر از خریداری استارتاپی فعال در حوزه هوش مصنوعی و دستیار صوتی به نام Viv Labs داد؛ شرکت کوچکی که سابقه توسعه Siri اپل را در کارنامه خود دارد.

به علاوه می دانیم کره ای ها قصد دارند با اتکا بر فناوری های این استارتاپ، دستیار صوتی اختصاصی خود را در موبایل های آینده خود وارد سازند؛ مسئله ای که حواشی ریز و درشتی را موجب شده است.

با همه این تفاسیر به نظر می رسد سامسونگ سیستم هوشمند جدیدش که احتمالاً Bixby نام دارد را برای نخستین بار در گلکسی S8 به کار می گیرد و به گزارش SamMobile در تمام اپلیکیشن های پیش فرض جایگذاری خواهد شد.

a-concept-to-admire-samsung-galaxy-s8s8-edge-w600

بنابر شایعات بیکسبی به شکل چشم گیری در قیاس با S-Voice پیشرفته تر خواهد بود و از مکانیزم های هوشمند پیشرفته تری برخوردار است.

به عنوان مثال با ورود به بخش گالری می توان از بیکسبی درخواست کرد تا عکس یا ویدیوی خاصی را به نمایش در بیاورد؛ نکته ای که مسئله جایگذاری این دستیار صوتی در اپلیکیشن های موبایل را تایید می نماید.

گفتنی است گلکسی S8 به عنوان پرچمدار سال آتی سامسونگ به احتمال زیاد در جریان کنگره جهانی موبایل 2017 که اسفند ماه برگزار می شود معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mil72
    mil72 | ۸ دی ۱۳۹۵

    عالی

مطالب پیشنهادی