ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سوپر ماریو ران بالاخره پا به اندروید می گذارد؛ پیش ثبت نام بازی شروع شد

امروز سوپر ماریو ران به طور رسمی برای پیش ثبت نام روی پلی استور قرار گرفت و به نوعی آرزوی کنترل کاراکتر ایتالیایی نینتندو برای کاربران اندروید به حقیقت پیوست. تمامی کاربران اندرویدی می توانند ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۹ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۹

امروز سوپر ماریو ران به طور رسمی برای پیش ثبت نام روی پلی استور قرار گرفت و به نوعی آرزوی کنترل کاراکتر ایتالیایی نینتندو برای کاربران اندروید به حقیقت پیوست. تمامی کاربران اندرویدی می توانند با ورود به صفحه سوپر ماریو ران در گوگل پلی از اطلاعات بعدی اولین بازی موبایلی ژاپنی ها با خبر شوند.

سوپر ماریو ران در ماه گذشته روی پلتفرم iOS عرضه شد و دل میلیون های طرفدار ماریو افسانه ای را ربود. بازی در مدت کوتاهی به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرد و به سرعت در میان بیشترین اپلیکیشن های دانلود شده در تمام جهان قرار گرفت.

با این حال برخی از کاربران، ارزش بازی را از قیمت ده دلاری آن کمتر می دانند و با نوشتن بررسی های منفی درباره بازی، نارضایتی خود را اعلام کردند. با این حال سوپر ماریو ران هنوز هم در میان اپلیکیشن های محبوب اپ استور جایگاه خود را حفظ کرده است و روز به روز بر کاربران آن افزوده می شود.

هنوز زمان مشخصی برای عرضه این بازی محبوب روی پلتفرم اندروید از سوی نینتندو اعلام نشده است و باید منتظر آپدیت صفحه مربوط به بازی در گوگل پلی باشیم. اما مطمئنا سوپر ماریو ران روی اندروید هیچ تفاوتی با نسخه iOS ندارد و قیمت آن نیز روی این پلتفرم همان ۱۰ دلار خواهد بود. با این تفاوت که این بار کاربران می دانند با چه اثری رو به رو هستند و با چشمانی باز پول خود را خرج می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mking
    Mking | ۹ دی ۱۳۹۵

    @Mostafa
    دقیقا ??
    #Farsroid.com
    #Apktops.ir

  • mostafa
    mostafa | ۹ دی ۱۳۹۵

    خوبی اندروید اینه بدون پول هم‌ میشه بازی کرد?

  • javad ahmadi
    javad ahmadi | ۹ دی ۱۳۹۵

    اخ جون

مطالب پیشنهادی