ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جاه طلبی های CD Projekt ادامه دارند؛ حضور خودروهای پرنده در دنیای سایبرپانک 2077

به لطف گزارشات یکی از کاربران NeoGaf، اطلاعات مهمی درباره Cyberpunk 2077، عنوان جاه طلبانه توسعه دهندگان ویچر ۳، فاش شده که به نکات جالبی در مورد این بازی اشاره می کند. این کاربر با اشاره ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۹ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

به لطف گزارشات یکی از کاربران NeoGaf، اطلاعات مهمی درباره Cyberpunk 2077، عنوان جاه طلبانه توسعه دهندگان ویچر ۳، فاش شده که به نکات جالبی در مورد این بازی اشاره می کند. این کاربر با اشاره به لیست استخدامی CD Project Red، اعلام کرده که این شرکت به دنبال به خدمت گرفتن یک طراح گیم پلی است که توانایی کمک کردن به بخش های دیگری همچون طراحی مراحل را داشته باشد.

شایعات حاکی از آن است که CD Project Red، می خواهد با استخدام این فرد برای استودیو ورشو، از او برای طراحی معماری وسایل نقلیه پرنده استفاده کند. اگر این خبر صحت داشته باشد، می بایست انتظار دنیای سایبرپانکی بزرگی را بکشیم که خودروهای پرنده در آن گشت و گذار می کنند و شاید گیمر نیز بتواند به کنترل یکی از این ماشین های پرنده در زمان انجام مراحل، بپردازد.

Cyberpunk-2077

علاوه بر این، با نگاه دقیق تر به لیست استخدام منتشر شده توسط CD Project Red، می توان دریافت که توسعه دهندگان این اثر به شدت در حال گسترش تیم خود هستند. بر اساس این لیست، استودیو کارکوف که در سال ۲۰۱۳ میلادی پایه گذاری شده و در حال حاضر روی پروژه Cyberpunk 2077 با استودیو ورشو همکاری می کند، برای گسترش تیم خود به دنبال جذب نیرو تازه است.

با توجه به آمار منتشر شده، استودیو کارکوف می خواهد تا ۲ یا ۳ برابر بر بزرگی تیم خود بیافزاید تا در آینده ای نه چندان دور تعداد کارمندان این استودیو ۳۰ نفری، از مرز ۹۰ کارمند نیز بگذرد. تمامی این اخبار نشان از آن دارند که CD Project Red توسعه عنوانی بزرگ و خیره کننده را در دستور کار خود قرار داده و به گفته استودیو سازنده Cyberpunk 2077 یک بازی فوق العاده خواهد شد.

با این حال هنوز هیچ خبر موثقی در مورد Cyberpunk 2077 از سوی سی دی پراجکت رد منتشر نشده است و شاید در E3 امسال بتوانیم شاهد صحنه هایی از این بازی در کنار تاریخ دقیق عرضه آن باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی