ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مشکل موبایل نکسوس 6P
تکنولوژی

واکنش ضعیف گوگل به مشکل خاموش شدن ناگهانی نکسوس های 6P

همین چند هفته پیش بود که خبر دادیم برخی موبایل های نکسوس 6P گوگل پس از آپدیت شدن به اندروید ۷ دچار مشکل خاموش شدن ناگهانی شده اند. در ابتدا گوگل و هوآوی تقصیر را به ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۹ دی ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

همین چند هفته پیش بود که خبر دادیم برخی موبایل های نکسوس 6P گوگل پس از آپدیت شدن به اندروید ۷ دچار مشکل خاموش شدن ناگهانی شده اند. در ابتدا گوگل و هوآوی تقصیر را به گردن یکدیگر انداختند، اما سرانجام پذیرفتند تا با همکاری یکدیگر به رفع مشکل اقدام نمایند. حال بالاخره غول جستجوی اینترنتی به صورت رسمی به این مشکل واکنش نشان داده است.

البته واکنش گوگل - که در وبسایت «Reddit» منتشر شده - دقیقاً آن چیزی نیست که کاربران انتظار آن را می کشیدند. شرکت ساکن مانتین ویو در بیانیه خود تنها از کاربرانی که موبایلشان با مشکل مورد اشاره مواجه شده خواسته است که با بخش پشتیبانی محصول این شرکت تماس حاصل نمایند.

این اما پایان ماجرا نبود، چرا که ساعتی بعد سیل کامنت های اعتراضی کاربران به سمت صفحه مذکور در سایت Reddit روانه شد. بسیاری از این افراد در تماس با واحد پشتیبانی گوگل با پاسخ روشن و راضی کننده ای مواجه نشده اند. به عده ای اعلام شده تا دست کم ۵ روز را برای یافتن راه حل به انتظار بنشینند. به برخی دیگر نیز اعلام شده تا به مرکز خدمات پس از فروش هوآوی مراجعه نمایند.

گرچه گوگل و شریک سخت افزاری اش اعلام کرده اند که ریشه مشکل خاموش شدن ناگهانی موبایل های نکسوس 6P در شارژ کمتر از ۶۰ درصد را یافته اند، اما در عمل هنوز بسیاری از کاربران با خاموش شدن ناگهانی گجت خود دست به گریبان هستند.

گوگل مدعی شده که یک باگ نرم افزاری ریشه بروز این دردسرها است، اما جالب اینجاست که تاکنون آپدیتی برای رفع آن ارائه نشده است، ضمن این که به طور معمول بعید است چنین مشکل فراگیری در مورد باتری موبایل ها، تنها مربوط به کدهای نرم افزاری باشد.

مسئله وقتی جدی تر می شود که بدانیم اخیراً بروز مشکلی مشابه در جدیدترین موبایل گوگل، یعنی پیکسل نیز گزارش شده است. بنابراین باید منتظر ماند و دید چه زمانی گوگل تصمیم خواهد گرفت تا به طور جدی وارد میدان شده و رضایت از دست رفته بسیاری از کاربران خود را بازیابی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Morteza
    Morteza | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    @alimajidi دفه بعد میدم شما بسازی : |

  • Morteza
    Morteza | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    حیف این گوشی که زیر دست گوگله اگه هواوی هم حرف منو قبول نداشت سری نوا رو راهی بازار نمیکرد

  • alimajidi
    alimajidi | ۱۱ دی ۱۳۹۵

    وقتی کار رو به دست یه شرکت چینی بسپره همین میشه.ولی گوشی خوبیه

    • Morteza
      Morteza | ۱۳ دی ۱۳۹۵

      دفه بعدی میدم شما بسازی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی