ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اپیزود هفتم گرند تور؛ سفری بی سر و صدا به صحرای نامیبیا

بعد از شش هفته پرفراز و نشیب اپیزود هفتم مجموعه گرند تور که برای کریسمس تدارک دیده شده، به بخش اول از سفری پر ماجرا در آفریقا اختصاص داشت. در این اپیزود که با عنوان ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۰ دی ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

بعد از شش هفته پرفراز و نشیب اپیزود هفتم مجموعه گرند تور که برای کریسمس تدارک دیده شده، به بخش اول از سفری پر ماجرا در آفریقا اختصاص داشت.

در این اپیزود که با عنوان The Beach (Buggy) Boys از سرویس آمازون ویدیو پخش شد، اختلاف نظر سه مجری و تهیه کننده برنامه بر سر کاربردی بودن یا نبودن خودروهای باگی منجر به برگزاری یک تور بزرگ 1000 مایلی در نامیبیا می شود؛ جایی که آنها سه اتومبیل فولکس واگن بیتل را به خودروهای باگی تبدیل کرده و باید توانایی هایشان را در شنزارها و سواحل این کشور آفریقایی اثبات کنند.

grand-tour-episode-7-1 grand-tour-episode-7-9

از آنجایی که کلارکسون، هموند و می اتومبیل های خود را شخصی سازی کرده اند، توانایی های آنها متفاوت بوده و هر یک رفتارهای مختلفی بر روی سطوح شنی از خود نشان می دهند. همین مساله باعث می شود که آنها مثل همیشه سر به سر هم گذاشته و موجبات خنده مخاطبین را فراهم کنند!

grand-tour-episode-7-3

در این اپیزود 45 دقیقه ای خبری از چادر بزرگ و حضار نبود؛ البته ناگفته نماند که سه مجری در ابتدای برنامه در چادر توضیحاتی درباره تور نامیبیا دادند و بقیه اپیزود در سواحل و صحرای نامیبا ادامه پیدا کرد.

grand-tour-episode-7-11

بدون شک یکی از نقاط قوت این اپیزود، سواحل دیدنی و مناظر شنی بسیار زیبای کشور نامیبا است که تماشای آن بینندگان را به وجد خواهد آورد. در این بین بدلیل حضور فک ها در سواحل، کلارکسون شوخی هایی را هم با دیوید اتنبرو سازنده معروف مستندهای حیات وحش می کند!

grand-tour-episode-7-5

یکی دیگر از نکاتی که در اپیزود هفتم جلب توجه می کند، هزینه ساخت به مراتب کمتر نسبت به سایر اپیزودهاست؛ زیرا نه از اتومبیل های گران قیمت خبری بود و نه از نابود کردن ها و انفجارهای مهیب.

gt-episode-7

بعد از جنجال های زیادی که در حین ساخت قسمت های ویژه کریسمس در مجموعه تاپ گیر بوجود آمد – مثل ماجراهای پیش آمده در آرژانتین و برمه – به نظر می رسد تیم کلارکسون تجارب زیادی کسب کرده و این بار تصمیم گرفته اند اپیزود ویژه گرند تور را در مناطق خالی از سکنه تولید کنند! البته باید منتظر بخش دوم از این سفر ماند و دید که آیا آنها برخوردی با افراد محلی نامیبا خواهند داشت یا خیر؟!

قسمت دوم سفر نامیبیا فردا پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali khk
    Ali khk | ۱۰ دی ۱۳۹۵

    واقعا برنامه قشنگیه ولی به نظرم اون زمان که با بی بی سی کار میکردن دست و بالشون بازتر بود بیشتر خراب کاری میکردن و برنامه قشنگ تر میشد

    • شهنوازی
      شهنوازی | ۱۱ دی ۱۳۹۵

      محض اطلاعتون الان دستشون بازتره منتها به دلیل حقوق مالکیت معنوی نمیتونن برنامه رو شبیه برنامه تاپ گیر درست بکنن در حالی که تاپ گیر حاصل تجربه چندین ساله اونها بود و به پختگی کامل رسیده بود و تا همین حد هم شاهکار کردن که مخاطبانشون هنوز بهشون وفادار موندن

مطالب پیشنهادی