ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ دو تبلت ویندوزی جدید به CES 2017 می آورد [شایعه]

مدت زمان نسبتاً زیادی از عرضه آخرین تبلت های ویندوزی کمپانی سامسونگ می گذرد و اگر چشم انتظار مدل جدیدی از آنها هستید بهتر است بدانید خبرهای خوبی در این باره به گوش می رسد. وب ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۱ دی ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

مدت زمان نسبتاً زیادی از عرضه آخرین تبلت های ویندوزی کمپانی سامسونگ می گذرد و اگر چشم انتظار مدل جدیدی از آنها هستید بهتر است بدانید خبرهای خوبی در این باره به گوش می رسد.

وب سایت SamMobile با اشاره به منابع آگاه نزدیک به کره ای ها گزارش می دهد در جریان نمایشگاه CES 2017 دو تبلت جدید با سیستم عامل ویندوز 10 از سوی سامسونگ معرفی خواهند شد.

اطلاعات دقیقی مبنی بر مشخصات سخت افزاری این دیوایس های جدید در دسترس نیست اما گفته می شود نام رمز یکی از مدل ها SM-W720 است که در واقع شباهت زیادی به نام تجاری «گلکسی تب پرو اس» یعنی SM-W700 دارد.

Samsung-Galaxy-TabPro-S2-1

تبلت مذکور یکی از پرچمداران ویندوزی سابق سامسونگ است که به چیپست اینتل Core M و 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD مجهز بود. به علاوه نمایشگر 12 اینچی این تبلت از نوع Super AMOLED بوده و از رزولوشن 2160 در 1440 پیکسل برخوردار است.

نام رمز منتسب به دومین تبلتی که سامسونگ قصد دارد در نمایشگاه این هفته معرفی کند، SM-W620 است که احتمالاً مدل کوچکتر یا پایین تر مدل قبلی خواهد بود.

گفتنی است کنفرانس اختصاصی کمپانی سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 ساعت 1:30 بامداد روز چهارشنبه پانزدهم دی ماه برگزار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی