ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کورتانا برای اندروید تنظیمات شخصی سازی جدیدی دریافت کرد

حالا که کورتانا دیگر در انحصار کاربران ویندوزفون نیست، مایکروسافت با ارائه آپدیت های مستمر قابلیت های جدیدی به آن اضافه می کند. یکی از دلایلی که موجب شده تا کاربران استفاده از کورتانا در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

حالا که کورتانا دیگر در انحصار کاربران ویندوزفون نیست، مایکروسافت با ارائه آپدیت های مستمر قابلیت های جدیدی به آن اضافه می کند. یکی از دلایلی که موجب شده تا کاربران استفاده از کورتانا در اندروید را به دیگر سیستم های عامل ترجیح دهند، بدون شک امکانات شخصی سازی آن است.

با توجه به این موضوع طبیعی است که مایکروسافت برای افزودن امکانات شخصی سازی به دستیار هوشمند خود چاره ای بیندیشد. در همین راستا، اهالی ردموند به روز رسانی جدیدی برای کورتانا در اندروید ارائه کرده اند که چند گزینه شخصی سازی به آن اضافه می کند، هر چند که تعداد این گزینه ها خیلی زیاد نیست.

کاربران کورتانا در اندروید حالا می توانند رنگ محیط کاربری اش را به دلخواه خود انتخاب نمایند. متأسفانه در حال حاضر فقط چهار رنگ برای انتخاب ارائه شده: بنفش، آبی، سبز و مشکی. با این وجود بالاخره اضافه شدن همین گزینه هم غنیمت به حساب می آید و بابت آن نباید گله مند باشیم.

به نظر می رسد که به روز رسانی مذکور فقط برای کاربران اندروید منتشر شده باشد، چرا که حداقل تا الان نشانه ای از  ارائه آن در اپ استور اپل مشاهده نکرده ایم. در هر صورت اگر قصد دانلود کورتانا برای اندروید را دارید، توجه داشته باشید که امکان استفاده از تمام قابلیت های آن فقط در کشورهای محدودی ممکن است.

بنابراین پیش از دانلود حتما سازگاری این دستیار هوشمند با منطقه محل سکونت خود را چک کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Samsung Galaxy note 8
    Samsung Galaxy note 8 | ۱۲ دی ۱۳۹۵

    آپ برای اپل بمب هسته‌ای ارائه نشده?☻ باز بگید آپدیت اپل بیشتره????????????????

  • Marshall
    Marshall | ۱۱ دی ۱۳۹۵

    یکی از مهم ترین ضعف های کورتانا اینه که تو حالت آفلاین کار نمیتونه کنه. البته یه سری کارای کوچیک رو میتونه انجام بده.

مطالب پیشنهادی