ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تمام 279 ایستگاه مترو شهر نیویورک به وای-فای رایگان مجهز شدند

در حالی که نخستین روز سال 2017 را سپری می کنیم، بهتر است بدانید تمام خطوط و هر 279 ایستگاه متروی شهر نیویورک آمریکا به شبکه اینترنتی وای-فای مجهز شده اند. از آنجایی که پوشش ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۲ دی ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

در حالی که نخستین روز سال 2017 را سپری می کنیم، بهتر است بدانید تمام خطوط و هر 279 ایستگاه متروی شهر نیویورک آمریکا به شبکه اینترنتی وای-فای مجهز شده اند.

از آنجایی که پوشش دهی شبکه های مخابراتی و آنتن دهی موبایل دغدغه اصلی در زمینه تجهیز سامانه قطارهای زیرزمینی است، تکمیل پروژه وای-فای متروی نیویورک نزدیک به 5 سال طول کشید.

به خصوص اینکه مترو روزانه میزبان میلیون ها نفر متقاضی اتصال به اینترنت خواهد بود و این مسئله نیازمند تجهیزات بسیار قدرتمند و گران قیمتی است.

twa-w600

با همه این تفاسیر، از این پس کاربران با ورود به قطارهای شهر نیویورک می توانند به شبکه Transit Wireless Wi-Fi متصل شده و از سرعت بالا و امکان استفاده رایگان آن بهره مند شوند.

سیستم وای-فای متروی این شهر به صورت قرارداد زمانی عمل می کند و هر یک ساعت اتصال کاربر به اینترنت قطع می شود، اما با رجوع مجدد به پورتال اتصال می توان برای یک ساعت دیگر قرارداد رایگان را تمدید کرد.

گفتنی است در حال حاضر اغلب نقاط سطح شهر نیویورک نیز به کیوسک های وای-فای رایگان با سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه مجهز هستند؛ یعنی عملاً اتصال به اینترنت در این شهر یکی از آسان ترین اعمال روزانه مردم محسوب می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • بابک
    بابک | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    اینترنتو ولش کن، ۲۷۹ تا ایستگاه مترو ؟؟؟!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی