ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با مدل جدید «بریکس» آشنا شوید؛ گیمینگ پی سی گیگابایت با ظاهری عجیب

پی سی های مجتمع «بریکس» گیگابایت که در قالب کامپیوترهای گیمینگ خانگی روانه بازار می شوند، اغلب به خاطر ظاهر عجیب و منحصر به فردشان شناخته شده هستند. حالا عضو جدیدی به این خانواده جمع ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۳ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

پی سی های مجتمع «بریکس» گیگابایت که در قالب کامپیوترهای گیمینگ خانگی روانه بازار می شوند، اغلب به خاطر ظاهر عجیب و منحصر به فردشان شناخته شده هستند.

حالا عضو جدیدی به این خانواده جمع و جور اضافه شده که BRIX-GZ1DTi7 نام داشته و با قالب هاشور خورده سبز رنگ و LED های نورانی خاص، یادآور طراحی برخی از سازه های ساختمانی جهان است.

اما داخل این ظاهر عجیب و در عین حال جذاب، سخت افزارهای بسیار قدرتمندی قرار گرفته که از توان کافی برای اجرای جدیدترین بازی های ویدیویی با بهترین تنظیمات برخوردار است.

پردازنده اصلی این کامپیوتر اینتل i7 نسل ششم بوده و در دو نوع گرافیکی مجهز به انویدیا جیفورس GTX 1070 یا GTX 1080 عرضه می شود.

sr5bm587ngmt85yzpuizqb-650-80-w600

به علاوه هر دو مدل 16 گیگابایت رم را همراه با 240 گیگابایت حافظه SSD و 1 ترابایت حافظه جانبی ارائه می کنند.

گفتنی است تمام اجزای این پی سی با سیستم های منحصر به فرد خنک کننده گیگابایت، از بالا تا پایین پوشش داده شده و همینطور کمترین صدای ممکن را تولید می نمایند.

متاسفانه تا این لحظه اطلاعاتی در مورد قیمت و یا تاریخ عرضه دقیق گیمینگ پی سی جدید گیگابایت در دست نیست، اما احتمالاً مدت زمان زیادی تا کسب آنها باقی نمانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی