ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروش ایرباد بی سیم
تکنولوژی

استقبال شگفت انگیز موجب شد: حجم تولید ایرپادهای اپل افزایش می یابد

ایرفون های بی سیم اپل که با نام اختصاصی «ایرپاد» شناخته می شوند به شدت مورد استقبال قرار گرفته و در حال حاضر گجت تکنولوژیک روز دنیا هستند. با وجود تاخیر تقریباً دو ماهه ای ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۳ دی ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

ایرفون های بی سیم اپل که با نام اختصاصی «ایرپاد» شناخته می شوند به شدت مورد استقبال قرار گرفته و در حال حاضر گجت تکنولوژیک روز دنیا هستند.

با وجود تاخیر تقریباً دو ماهه ای که در عرضه صورت گرفت، و ضمن اشاره به حذف جک 3.5 میلی متری هدفون از روی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، میزان تقاضای ایرپادهای کمپانی ساکن کوپرتینو به شدت بالا است.

تا جایی که در ابتدا وعده ارسال چندروزه به مشتریان داده شد، اما بعد از چند ساعت این رقم به چندین هفته تبدیل گشت تا نشان دهنده حجم خریدهای صورت گرفته باشد. از طرفی «تیم کوک» مدیرعامل اپل نیز ایرپادها را موفقیتی بی بدیل خواند.

everything-you-need-to-know-about-apples-new-airpods-w600

با این تفاسیر برخی از منابع چینی خبر می دهند کمپانی Inventec که یکی از اصلی ترین تامین کنندگان قطعات هدفون های اپل محسوب می شود، ساعت کاری خود را به شدت افزایش داده و به صورت شبانه روزی مشغول تولید ایرپاد است.

این افزایش فرآیند ساخت به حفظ تعادل میزان تقاضای بازار با عرضه محصول کمک شایانی خواهد کرد و اگر تا مدت زمان کافی دنبال شود، تحویل سفارشات مشتریان تا حد امکان به موقع انجام خواهد شد.

گفتنی است ایرپادها اواخر آذر ماه با قیمت 159 دلار روانه بازار شدند و در حال حاضر تنها از طریق وب سایت رسمی اپل قابل خریداری هستند.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    یه جک هدفون رو حذف کردند و جای اون یه محصول خیلی گرون قیمت تر میفروشند و خوشحالند که مورد استقبال قرار گرفته!
    استیو جابز ایفون و آیپد و آیپاد رو آورد حالا تیم کوک خوشحاله ایرپاد آورده و خوشحاله!!!

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۱۳ دی ۱۳۹۵

    این حرفا که پولی نیست رو از کجا میارین؟خیلی ها کلی قرض دارن(واسه کارت های اعتباری)،کلی قبض دارن که هرماه باید پرداخت بشه،کلی مالیات و خرج دیگه دارن.160 دلار به هیچ وجه هیچ کجای دنیا برای افراد متوسط پول کمی نیست که صرفا واسه یه هدست خرج کنن.مسئله اینه که این محصولو اپل تولید کرده و قدرت اپل تو تبلیغات و همچنین محبوبیتش بین قشر معمولی باعث فروشش میشه.مردم عادی که نمیان تو سایتا بگردن رقبا رو ببینن،بررسی کنن و... اونا میگن اوه اپل عجب چیزی زده پولامو بذارم کنار که بتونم بخرم.اونایی که مقایسه و بررسی می کنن و یه اطلاعات کمی دارن،هر سال میگن کارایی گوشی رو فدای زیبایی نکنید،اون وقت هر سال گوشی های خوشگل و نازک با عمر باتری افتضاح تر معرفی میشن و خوب فروش می کنن.

    • Mohammad Reza
      Mohammad Reza | ۱۳ دی ۱۳۹۵

      کمپنی ها هم به همین دلیل محصولاتشون رو برای اکثریت تولید می کنن.چون این جوری فقط یه عده ی کم ناراضی می مونن و سود زیادی میره تو جیب کمپانی ها.فکر کردین اپل تواناییِ طراحی بهتر و باکیفیت تر رو نداره؟؟فکر کردین نمی تونه قیمتو ارزون تر تعیین کنه؟همه رو می تونه ولی هر کدومش باعث کم شدنِ سودش میشه،در حالی که همینجوریش اکثریت راضین و شاید اصلا اگر بهبود کیفیتی هم صورت می گرفت خیلی ها متوجه نمیشدن که بخوان الان ناراضی باشن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی