ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Vivo از موبایل V5 Plus با دوربین سلفی دوگانه رونمایی کرد

کمپانی Vivo به تازگی از موبایل V5 Plus رونمایی کرده که مدل پیشرفته تر موبایل Vivo V5 به شمار می رود و به دوربین سلفی دوگانه تجهیز شده است. Vivo که از این موبایل در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ دی ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

کمپانی Vivo به تازگی از موبایل V5 Plus رونمایی کرده که مدل پیشرفته تر موبایل Vivo V5 به شمار می رود و به دوربین سلفی دوگانه تجهیز شده است. Vivo که از این موبایل در مراسمی با حضور اصحاب رسانه رونمایی نموده، مدعی شده در روز 23 ژانویه (4 بهمن ماه) -روزی که V5 Plus به بازار می آید- شاهد انقلابی در زمینه دوربین های سلفی خواهیم بود.

همانطور که گفته شد، انتظار می رود V5 Plus با مشخصاتی بهبود یافته نسبت به V5 به دست مشتریان برسد که طی نوامبر گذشته با قیمت حدودی 264 دلار در هند عرضه شده بود.

این موبایل هوشمند از نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن HD بهره می گرفت و از دیگر مشخصات آن می توان به پردازنده هشت هسته ای با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز، 4 گیگابایت حافظه رم و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. دوربین V5 هم درست مانند مدل جدید، مهم ترین نکته آن به حساب می آمد و این دیوایس از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی بهره می برد.

حالا به نظر می رسد که Vivo می خواهد به سراغ ارائه دوربینی به مراتب بهتر برای ثبت تصاویر سلفی برود هرچند که تا پیش از بررسی های ابتدایی، نمی توان از این مسئله اطمینان حاصل کرد. در مجموع با توجه به ابعاد موبایل جدید، احتمالاً باید منتظر تغییراتی نسبت به مدل استاندارد آن باشیم که در روزهای آتی مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی