ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ویدیویی دیجیاتو از کمپین «یادگاری تو به زمین» سامسونگ

ایده سبز سامسونگ در تابستان جاری با نام «یادگاری تو به زمین»، توسط تیم سامسونگ موبایل ایران شکل گرفت و طرح آن در پاییز اجرایی شد. یادگاری ها به زمین، اصله نهال هایی هستند که امروز تا ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ دی ۱۳۹۵ | ۲۳:۰۸

ایده سبز سامسونگ در تابستان جاری با نام «یادگاری تو به زمین»، توسط تیم سامسونگ موبایل ایران شکل گرفت و طرح آن در پاییز اجرایی شد. یادگاری ها به زمین، اصله نهال هایی هستند که امروز تا ارتفاعات جواهرده در رامسر برای دیدن شان رفتیم و گزارشی در خصوص روند توسعه آن برای تان تهیه کردیم.

در کمپین یادگاری تو به زمین مساحتی به طول یک میلیون متر مربع از جنگل های هیرکانی توسط تیم سامسونگ درختکاری می شود؛ درخت هایی تنومند برای فردا که امروز البته نهال هایی کوچک به نظر می رسند.

در طرح مورد بحث، به ازای هر موبایل پرچمداری که در زمان کمپین به فروش می رسید، یک نهال در ارتفاعات جواهرده کاشته شد تا روند آسیب های طبیعی و مصنوعی به پیکره جنگل های کشورمان، سرعت کمتری به خود گیرد. هر چند این جنگل صرفاً متعلق به افرادی نبود که پرچمداران سامسونگ را خریداری کردند؛ کاربران در طول کمپین با اشترک گذاری ساده جزییات «یادگاری تو به زمین» در شبکه های اجتماعی، به سفیر افتخاری بدل گشته و می توانستند درختی به نام خود در جنگل های هیرکانی ثبت کرده و حق مالکیت معنوی آن را دریافت نمایند.

امروز به همراه مدیران و ناظران این پروژه به جواهرده سفر کردیم تا از نزدیک نگاهی داشته باشیم به جنگلی که حق معنوی هر یک از نهال هایش به نام یکی از کاربران ایرانی ثبت شده است. از شما دعوت می کنیم گزارش دیجیاتو از این سفر و وضعیت کمپین «یادگاری تو به زمین» را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • | ۱۵ دی ۱۳۹۵

    این یکی از دلایلیه که من سامیونگ میخرم این میاد یکم مفید واقع میشه نه مثل اپل که ما ایرانیا رو ادم حصاب نمیکنه و حتی یه کیبورد فارسی درس نداره

  • مهدی
    مهدی | ۱۴ دی ۱۳۹۵

    هر پرچمدار = کاشت یه درخت

    فقط برای انجام کار خیر تلاش میکنه و اصلا هدفش تبلیغات برای خودش و کسب سود بیشتر از این طریق نیست!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی