ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Ara آشنا شوید؛ اولین مسواک مجهز به هوش مصنوعی

قبل از آنکه Oral-B مسواک های بلوتوثی و متصل به اپلیکیشن های خودش را روانه بازار کند، استارتاپ کوچکی به نام Kolibree (کولیبری) در نمایشگاه CES چند سال قبل، نخستین مدل مسواک بلوتوثی را معرفی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۲۳:۲۶

قبل از آنکه Oral-B مسواک های بلوتوثی و متصل به اپلیکیشن های خودش را روانه بازار کند، استارتاپ کوچکی به نام Kolibree (کولیبری) در نمایشگاه CES چند سال قبل، نخستین مدل مسواک بلوتوثی را معرفی کرده بود.

بعد از گذشت چند سال کولیبری به میدان برگشته و مدل جدیدی از دستاورهایش را معرفی می کند؛ مسواک Ara (آرا)، مجهز به هوش مصنوعی.

این مسواک جدید که می توان از آن به عنوان گجتی هوشمند یاد کرد، با بهره مندی از الگوریتم های یادگیرنده هوش مصنوعی جایگذاری شده در پردازنده ای کم مصرف، تمام فعالیت های مسواک را تحلیل کرده و در خود ذخیره می کند.

sddefault-w600

هدف اصلی این رویکرد بررسی رفتار و عادات مسواک زدن و بازخورد میزان تمیز شدن دندان های کاربر بوده که آمار و نتایج تحلیلات را به صورت هفتگی یا شبانه به اطلاع مصرف کننده می رساند.

نکته قابل ذکر این مسواک جایی است که برای همگام سازی داده ها نیازی به برقراری ارتباط مستقیم و دائمی با اپلیکیشن اندرویدی یا iOS مربوطه نیست و آرا با حفظ اطلاعات در حافظه خود، آنها را به محض آنلاین شدن ارسال می نماید.

گفتنی است مسواک هوشمند آرا تا اواسط اسفند ماه با قیمت 129 دلار روانه بازارهای بین المللی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی