ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با اسپیکرهای بیسیم SmartStream ساخت کمپانی Altec آشنا شوید

شرکت آمریکایی Altec Lansing که از فعالان باسابقه صنعت صوت محسوب می شود، با سه نمونه اسپیکر بیسیم مجهز به وای فای و اپلیکیشن اختصاصی به نمایشگاه CES 2017 قدم گذاشته است. مدل پایه این ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۵۸

شرکت آمریکایی Altec Lansing که از فعالان باسابقه صنعت صوت محسوب می شود، با سه نمونه اسپیکر بیسیم مجهز به وای فای و اپلیکیشن اختصاصی به نمایشگاه CES 2017 قدم گذاشته است.

مدل پایه این اسپیکرها که قیمتی برابر با 99 دلار دارد، به نام SmartStream شناخته شده و مدل های بعدی که طبیعتاً بزرگ تر و قوی تر از آن هستند، پسوند X و XL را یدک می کشند، ضمن اینکه قیمت 200 و 300 دلاری نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

این سه اسپیکر، ظاهری کاملاً شبیه به یکدیگر دارند، و همگی از قابلیت ارتباطی بلوتوث و وای-فای بهره می گیرند. به همین دلیل، SmartStreamها از فناوری های Google Cast و Spotify Connect پشتیبانی می کنند.

alteclansing-smartstream-speaker-1

همچنین به خاطر برقراری ارتباط از طریق وای-فای، کیفیت پخش موسیقی از طریق شبکه خانگی بسیار بالا رفته و کاربر، برد بیشتری را تجربه می کند، یعنی از تمامی قسمت های خانه می تواند به کنترل سیستم صوتی بپردازد.

تمامی سه مدل اسپیکرهای بیسیم Altec Lansing گواهی ضد آب دارند، ضمن اینکه کوچک ترین نمونه توانسته استاندارد IP67 را برای مقاومت بیشتر در برابر ضربه، آب و گرد و غبار کسب کند.

گفتنیست باتری به کار رفته در این گجت ها می تواند 16 ساعت مداوم پخش موسیقی را میسر سازد. کمپانی سازنده اعلام کرده محصولات خانواده SmartStream از سه ماهه دوم یا سوم سال 2017 وارد بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی