ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس از VivoPC X پرده برداشت؛ کامپیوتری کوچک با قابلیت اجرای واقعیت مجازی

معمولاً برای استفاده از کامپیوترهای مناسب برای واقعیت مجازی، به فضای بزرگی برای قرار دادن محصول و یک جیب پر از پول احتیاج خواهید داشت، اما ایسوس با معرفی VivoPC X در نمایشگاه CES 2017 ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۲۲:۳۸

معمولاً برای استفاده از کامپیوترهای مناسب برای واقعیت مجازی، به فضای بزرگی برای قرار دادن محصول و یک جیب پر از پول احتیاج خواهید داشت، اما ایسوس با معرفی VivoPC X در نمایشگاه CES 2017 قصد دارد حداقل مشکل اول را رفع کند.

هرچند این محصول از نظر طراحی یک کامپیوتر جمع و جور به حساب می آید، اما در عین حال از قدرت کافی برای به راه انداختن هدست های واقعیت مجازی بهره می برد.

VivoPC X برای رسیدن به قدرت بالای سخت افزاری از پردازنده i5 نسل هفتم سری کیبی لیک، 8 گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی 512 گیگابایتی سریع از نوع SSD و کارت گرافیک NVIDIA GTX 1060 بهره می برد، آن هم در حالی که وزن دستگاه تنها حدود 2.2 کیلوگرم است.

البته لازم است توجه داشته باشید که قدرت سخت افزاری چنین ترکیبی برای راه اندازی هدست های واقعیت مجازی کفایت می کند، اما بالاترین میزان ممکن نیست و در محصولات گران قیمت تر به مراتب می تواند بیشتر باشد.

اما قیمت 800 دلاری VivoPC X این محصول را به یک گزینه ی مناسب و جمع و جور برای تجربه واقعیت مجازی تبدیل می کند، البته پس از آغاز فروش دستگاه از حدود دو یا سه ماه دیگر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی