ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس معرفی یک ذن فون جدید در نمایشگاه CES 2017 را تأیید کرد

ایسوس قرار است که فردا چهارم ژانویه 2017 و در جریان نمایشگاه CES امسال کنفرانسی برگزار کند. اگر یادتان باشد چندی پیش این کمپانی تأیید کرد که طی نمایشگاه شاهد رونمایی از یک موبایل ذن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۰۷:۵۳

ایسوس قرار است که فردا چهارم ژانویه 2017 و در جریان نمایشگاه CES امسال کنفرانسی برگزار کند. اگر یادتان باشد چندی پیش این کمپانی تأیید کرد که طی نمایشگاه شاهد رونمایی از یک موبایل ذن فون جدید خواهیم بود، و امروز بار دیگر این خبر را یادآوری کرده است. البته تفاوت اینجاست که این دفعه ایسوس اعلام نموده که اسمارت فون جدید از قدرت «بهترین پردازشگر جهان» یعنی اسنپدراگون کوالکام بهره می گیرد.

به احتمال زیاد منظور ایسوس اسنپدراگون 835 بوده است. SoC پرچمدار جدید کوالکام در عین این که از اسنپدراگون 820 کوچک تر است، اما به مراتب از آن قدرتمند تر بوده و مصرف انرژی پایین تری دارد. گفتنی است که خود کوالکام هم قرار است که طی نمایشگاه CES جزئیات بیشتری در خصوص پردازنده اسنپدراگون 835 در اختیار رسانه ها و مردم قرار دهد.

ایسوس همچنین اعلام کرده که اسمارت فون جدید از یک دوربین دوگانه در عقب بهره می برد. موضوع دیگری هم که هنوز از سوی کمپانی تأیید نشده این است که احتمالا اسمارت فون مورد بحث از نسل بعدی ذن فون زوم خواهد بود. بنابراین هنوز با اطمینان نمی توان گفت که آیا این دستگاه بخشی از خانواده دستگاه های ذن فون 4 خواهد بود یا خیر.

در هر صورت ذن فون مذکور احتمالا اولین اسمارت فون دنیا خواهد بود که از پردازنده اسنپدراگون 835 به عنوان قلب تپنده بهره می برد. مضاف بر این احتمالا باید طی این هفته شاهد رونمایی از یک موبایل ایسوس دیگر با باتری بزرگ و اندروید نوقا نیز باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Samsung Galaxy note 8
    Samsung Galaxy note 8 | ۱۴ دی ۱۳۹۵

    مدیریت دیجیاتو لطفا مطلب جدید از گلکسی اس ۸ بگذار ? مطلب جدید هست نمیگذاری یا سیاست سامی جون جواب داده اطلاعاتی از این گوشی قدرتمند فاش نشده موقع رونمایی گلکسی اس ۸ قایفه طرفداری اپل دزد بیشرفت دیدین داره??????????? ایول داری سامی جون مطمئن هستم سامی جون یه گوشی قدرتمند و تمام عیار خواهد داد و پوز تمام رقبا را به خاک میماله??????????

مطالب پیشنهادی