ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینتل قصد دارد بخشی از سهام HERE را خریداری کند

کمپانی اینتل که یکی از بزرگ ترین شرکت های سازنده سخت افزار و چیپ های کامپیوتری به شمار می رود، قصد دارد بخشی از سهام HERE را خریداری کند. همان طور که می دانید HERE ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

کمپانی اینتل که یکی از بزرگ ترین شرکت های سازنده سخت افزار و چیپ های کامپیوتری به شمار می رود، قصد دارد بخشی از سهام HERE را خریداری کند. همان طور که می دانید HERE در حوزه تهیه نقشه های دیجیتال فعالیت دارد و پیش از این به کمپانی نوکیا تعلق داشت، اما اخیراً تحت مالکیت سه خودروساز آلمانی یعنی آئودی، بی ام و و دایملر درآمده است.

دفتر رگولاتوری تجاری آلمان موسوم به Federal Cartel Office با اعلام این خبر، گفت درخواست اینتل برای خرید سهام HERE به دست آنها رسیده، اما در مورد ابعاد مالی قضیه سخنی را به میان نیاورد.

گفتنیست از چند ماه پیش قراردادهای همکاری متعددی بین چند شرکت فعال در حوزه ماشین های خودران و هوشمند منعقد شده. به عنوان مثال در تیر ماه، اینتل و بی ام و اعلام کردند با همکاری یکدیگر، تا سال 2021 اتومبیل های کاملاً هوشمند عرضه می کنند.

پس از چندی، کمپانی BMW شریک تجاری اش یعنی بایدو را برای توسعه خودروهای بدون راننده کنار گذاشت و همکاری با MobilEye، تأمین کننده سابق سنسورها و تجهیزات تسلا را اعلام کرد.

به تازگی نیز قراردادی مابین HERE و MobilEye برای استفاده مشترک از پلتفرم های نرم افزاری و سخت افزاری دو شرکت منعقد شده، تا توسعه سیستم ناوبری هوشمند را با سرعت بیشتری انجام دهند. حال با سرمایه گذاری اینتل در HERE ارتباط این چهار مجموعه با یکدیگر، قوی تر از قبل خواهد شد.

لازم به ذکر است HERE و اینتل هنوز در مورد ارائه این خبر از سوی رگولاتوری آلمانی واکنشی نشان نداده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Me.n.KHOF4SH
    Me.n.KHOF4SH | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    here عین این بچه یتیما میمونه بدبخت

مطالب پیشنهادی