ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با ردیاب های جدید Trackr دیگر وسایل خود را گم نخواهید کرد

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دائما وسایلی مثل کیف و دسته کلید و ... را گم می کنند، احتمالا با محصولات کمپانی هایی همچون Trackr آشنا باشید. اگر تا حالا نام Trackr ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۰:۲۲

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دائما وسایلی مثل کیف و دسته کلید و ... را گم می کنند، احتمالا با محصولات کمپانی هایی همچون Trackr آشنا باشید. اگر تا حالا نام Trackr به گوشتان نخورده، بد نیست بدانید که تخصص این کمپانی در تولید دیوایس های ردیابی است که می توان آن ها را به دسته کلید و کیف پول و انواع کیف دستی متصل کرد.

ردیاب های این کمپانی از تکنولوژی بلوتوث بهره مند هستند تا صاحبان شان بدین طریق قادر به یافتن آن ها باشند. Trackr در نمایشگاه CES امسال با دست پر حاضر شده و دو ردیاب جدید به دیگر محصولات خود اضافه نموده است: یکی Trackr Pixel و دیگری Trackr Wallet 2.0.

ترکر پیکسل دیوایس های کوچک و ارزان قیمتی به شکل سکه هستند که برای ردیابی اشیاء مختلف بسیار ایده آل اند. با چسباندن ترکر پیکسل به وسایلی مثل ریموت کنترلر و دسته کلید و غیره به راحتی می توانید آن ها را ردیابی کنید. دستگاه های مذکور حتی از یک چراغ LED هم برخوردارند تا جستجوی آن ها در تاریکی آسان تر شود.

trackr-wallet-2-640x360-w600

محصول بعدی Trackr Wallet 2.0 است، یک ردیاب باریک و مستطیلی شکل که می توانید آن را در کیف پول خود قرار دهید. اما با توجه به بدنه نازک و شکننده محصول توصیه شده که آن را درون کوله پشتی یا بین ورق های یک دفترچه قرار داده تا از آسیب به آن جلوگیری نمایید.

دو محصولی که گفتیم به خوبی با Trackr Atlas ارتباط برقرار می کنند، گجتی دیواری و مجهز به بلوتوث و وای فای که کلیه وسایل دارای ردیاب در خانه تان را مدیریت می کند. ترکر پیکسل و ترکر والت هر دو در بهار 2017 وارد بازار شده و به ترتیب 25 و 30 دلار قیمت خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی