ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیستم امنیتی جدید Seecurity از کمپانی Blink رونمایی شد

محصولات «Blink» همیشه در زمره سیستم های امنیتی خانگی قابلیت ها و ویژگی های مخصوص به خود را داشته اند که آن را از دیگر شرکت ها متمایز می کند. این کمپانی در نمایشگاه CES 2017 ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۵۲

محصولات «Blink» همیشه در زمره سیستم های امنیتی خانگی قابلیت ها و ویژگی های مخصوص به خود را داشته اند که آن را از دیگر شرکت ها متمایز می کند. این کمپانی در نمایشگاه CES 2017 پا را فراتر گذاشته و از سیستم «Seecurity» خود رونمایی کرده است.

سیستم «Seecurity» در برگیرنده طیف وسیعی از محصولات امنیتی، پکیج ها و سرویس هاست. شرکت «Blink» در حال حاضر نیز محصولات امنیتی را به بازار عرضه می کند اما وجه تمایز گجت های جدید، کارایی آنها به صورت مجزا و فارغ از اجزای دیگر است.

برخی از محصولات رونمایی شده در سیستم «Seecurity» تقریباً مرسوم هستند مثل سنسورهای ورودی که روی درب ها و پنجره ها نصب می شوند و یا آژیر خطر با صدای بلند 105 دسی بلی. در این بین یک سنسور رطوبت سنج وجود دارد که بسیار خاص بوده و مالکین ساختمان را از وقوع سیل و یا نشتی خبردار خواهد کرد.

شاید مهمترین عضو خانواده جدید را بتوان ماژول های با قابلیت همگام سازی از طریق بستر 4G و باتری های پشتیبان عنوان کرد که حتی در صورت قطع برق یا اینترنت نیز خللی در کارکرد آن ایجاد نخواهد شد.

کمپانی «Blink» محصولات مذکور را در قالب بسته هایی در سه ماهه دوم امسال روانه بازار خواهد کرد و قیمت 339 دلاری را برای بسته دارای یک دوربین Blink، یک دوربین Blink XT، یک ماژول همگام سازی از طریق بستر 4G، یک آژیر خطر، 2 سنسور ورودی و یک کنترل در نظر گرفته است.

علاوه بر آن پکیجی دیگر نیز با قیمت 149 دلار عرضه خواهد شد که مخصوص افرادی است که پیش از این دوربین های امنیتی این شرکت را به صورت جداگانه خریداری کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی