ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Roccat کیبورد حساس به فشار خود را معرفی کرد

شرکت Roccat  چندی قبل پتنتی تحت عنوان Force FX را به ثبت رساند که به یک کیبورد جدید مربوط می شد و در آن تمامی کلید های مخصوص در بازی های ویدیویی (Q،W، E،A، S و ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۶

شرکت Roccat  چندی قبل پتنتی تحت عنوان Force FX را به ثبت رساند که به یک کیبورد جدید مربوط می شد و در آن تمامی کلید های مخصوص در بازی های ویدیویی (Q،W، E،A، S و D) به حسگر فشار مجهز می شدند. حالا این کیبورد ساخته شده و پیش از آغاز به کار نمایشگاه CES 2017 معرفی گردیده است.

اضافه شدن حسگر فشار به این کلیدها حسی شبیه به استفاده از کنترلرهای آنالوگ هنگام حرکت کردن در بازی های ویدیویی به کاربر القا می کند.

با این حال اگر می خواهید فاصله تجربه بازی کردن میان کنسول ها و رایانه های شخصی را به حد اقل برسانید، می بایست به صفحه کیک استارتر کیبورد آنالوگی مکانیکی ووتینگ وان نیز سری بزنید.

متاسفانه کیبورد Isku+ Force FX ظاهری شبیه به پدر خود یا همان Isku FX دارد و شاید این مسئله تا حدودی طرفداران کیبوردهای مکانیکی را آزرده خاطر کند. اما خبر خوب آن است که Isku+ Force FX قیمتی برابر با Isku FX دارد و می توانید با پرداخت ۱۰۰ دلار از این کیبورد قدرتمند در هنگام اجرای بازی های ویدیویی لذت ببرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی