ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل سوم اپل واچ در سه ماهه سوم 2017 از راه می رسد؛ تمرکز اصلی بهبود عمر باتریست

اگر بی صبرانه منتظر رونمایی از نسل سوم اپل واچ هستید باید به اطلاع تان برسانیم که براساس گزارش جدید منتشر شده در چین این گجت قرار است در سه ماهه سوم سال میلادی جدید ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

اگر بی صبرانه منتظر رونمایی از نسل سوم اپل واچ هستید باید به اطلاع تان برسانیم که براساس گزارش جدید منتشر شده در چین این گجت قرار است در سه ماهه سوم سال میلادی جدید (2017) از راه برسد و عمده تمرکز شرکت سازنده هم از ارائه آن بهبود عمر باتری و عملکرد کلی دستگاه است.

ماجرا از این قرار است که امروز نشریه چینی زبان Economic Daily ادعا کرد نسل بعدی از پوشیدنی اپل قرار است توسط یک شرکت تایوانی به نام Quanta تولید شود که پیشتر نیز فرایند ساخت و تولید نسل های نخست و دوم این محصول را بر عهده داشت.

در مقاله منتشر شده به نقل از افراد نزدیک به Quanta آمده بود که بهبود عمر باتری اصلی ترین هدف تولید از نسل سوم اپل واچ است و به غیر از ارتقاء کلی عملکرد دستگاه به نظر نمی رسد که تغییر چندانی در سخت افزار آن اعمال گردد. البته اشاره کنیم که شرکت تایوانی مورد بحث از هر گونه اظهار نظر در مورد این گزارش خودداری کرده و آن را صرفا «ارزیابی بازار» خوانده است.

گفتنی است با در نظر داشتن ادعاهای مطرح شده مبنی بر رونمایی این گجت در سه ماهه سوم سال جدید، به نظر می رسد که نسل جدید پوشیدنی شرکت کالیفرنیایی همزمان با آیفون 8 از راه برسد.

علاوه بر این، گزارش منتشر شده، به نوعی شایعات قبلی مبنی بر اعمال تغییرات بنیادین در طراحی اپل واچ را مردود خواهد کرد. برای نمونه تصور می شد که اپل قصد دارد تغییراتی بنیادین را در این نسل از پوشیدنی هوشمندش اعمال نماید و برای نمونه آن را به سنسورهای پیشرفته ای مجهز نماید که پیشتر نتوانسته بود به نسل های قبلی دستگاه بیاورد.

عمده تمرکز اپل در ساخت نسل سوم ساعت هوشمندش بهبود عمر باتری و عملکرد کلی دستگاه است.

همانطور که قبلا در خبرها خواندید گفته می شد اپل در نظر دارد پشتیبانی از ارتباط موبایلی را به نسل سوم اپل واچ بیاورد که به خاطر افزایش مصرف باتری دستگاه به موجب آن، نتوانسته بود آن را در نسخه دوم اضافه نماید.

از دیگر شایعات منتشر شده در این رابطه وجود نمایشگر میکرو LED در نسخه جدید اپل واچ بود که علاوه بر ضخامت کمتر، وزنی پایین تر نسبت به نمایشگرهای کنونی دارد و از نظر روشنایی و طراوت رنگ نیز در سطح بالاتر از آنها قرار دارند.

این را هم اضافه نماییم که پتنت های ارائه شده از سوی اپل به نهادهای مربوطه در آمریکا به احتمالات دیگری نیز در این دستگاه اشاره دارند که از آن جمله می توان به امکان تشخیص هویت کاربر از طریق ضربان قلب و ریتم منحصربفرد قلبی اش اشاره نمود. با استناد به این پتنت ها همچنین می توان انتظار داشت که بازخوردهای لرزشی نیز به بند ساعت هوشمند اپل اضافه گردد که در این صورت فضای داخلی بدنه ساعت برای گنجانده شدن قطعات دیگر آزاد می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی