ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محصولات جدید خانه هوشمند بلکین معرفی شدند

کمپانی «بلکین» در تلاش است تا با محصولات خود، از تمام بخش های خانه هوشمند شما پشتیبانی کند. برند «WeMo» با دو محصول جدید وارد نمایشگاه CES شد که ادعا می کند حتی برای دستگاه هایی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۳:۵۱

کمپانی «بلکین» در تلاش است تا با محصولات خود، از تمام بخش های خانه هوشمند شما پشتیبانی کند. برند «WeMo» با دو محصول جدید وارد نمایشگاه CES شد که ادعا می کند حتی برای دستگاه هایی که هوشمند نیستند نیز کاربرد خواهند داشت.

wemo-dimmer

گجت اصلی رونمایی شده «WeMo Dimmer» نام دارد که وعده داده گام های اضافی را برای نوردهی لامپ های خانه به ارمغان آورد. این محصول قابل کالیبره شدن است تا بتواند نور هر نوع لامپی را تنظیم کند و بدون نگرانی از چشمک زدن یا نویز لامپ، مناسب ترین محدوده گام های نوردهی را در اختیارتان قرار دهد.

علاوه بر آن، دیمر مورد اشاره دارای قابلیت برنامه ریزی برای استفاده در شب است تا جلوی تاریک شدن کامل خانه را بگیرد. همچنین از ویژگی های آن می توان به حالت دور از خانه اشاره کرد که در مواقعی که ساکنین به مسافرت می روند به گونه ای رفتار می کند که دیگران متوجه عدم حضور آنها نشوند.

می توان انتظار داشت که «WeMo Dimmer» از طریق دستگاه های پشتیبانی کننده از الکسا، گوگل هوم، IFTTT و ترموستات Nest قابل کنترل باشد. گفتنی است که هنوز قیمتی برای این محصول اعلام نشده است.

wemo-mini

محصول دیگر کمپانی «بلکین» با نام «WeMo Mini» عرضه خواهد شد که یک پریز هوشمند با قابلیت کنترل از راه دور است و با استفاده از آن می توان تقریباً هر دستگاه الکتریکی را برای روشن شدن و خاموش شدن در طول روز برنامه ریزی کرد.

اگر می خواهید لامپ خانه به هنگام غروب آفتاب روشن شود و یا تهویه ها در ساعت مشخصی در روز شروع به کار کنند، «WeMo Mini» این ویژگی را در اختیار شما قرار خواهد داد. قیمت اعلام شده برای این گجت مذکور 35 دلار است و در اواخر ژانویه به بازار عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hector_k2
    hector_k2 | ۱۴ دی ۱۳۹۵

    بلکین محصولات خوبی داره تو این زمینه بزرگترین مشکلش اینه که وسایلش با برق 220v کار نمیکنه

مطالب پیشنهادی