ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مرکز کنترل یکپارچه Smanos؛ روشی نوین برای کنترل خانه هوشمند

شرکت هلندی Smanos که در حوزه سیستم های ایمنی وایرلس و تجهیزات خانگی هوشمند فعالیت دارد، یک کنسول کنترل کننده متمرکز را در CES 2017 به نمایش گذاشت. این کنترلر خانگی همه کاره، از نمایشگر ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۸

شرکت هلندی Smanos که در حوزه سیستم های ایمنی وایرلس و تجهیزات خانگی هوشمند فعالیت دارد، یک کنسول کنترل کننده متمرکز را در CES 2017 به نمایش گذاشت. این کنترلر خانگی همه کاره، از نمایشگر LCD هفت اینچی لمسی برخوردار است که از طریق آن می توانید تصاویر دوربین های نظارتی را تماشا کرده یا اطلاعات مربوط به دیگر دیوایس ها و حسگرهای هوشمند را بررسی نمایید.

یکی از مهم ترین ویژگی های این ابزار کاربردی، ارتباطات متنوع و سازگاری با دیوایس های مختلف است. کنترلر Smanos از دو استاندارد بی سیم وای-فای و Z-Wave پشتیبانی کرده و به عنوان پنل کنترلی یا ایستگاه مانیتورینگ ایفای نقش می نماید.

smanos-controller-2

این دستگاه قابلیت اتصال به انواع ترموستات، قفل، لامپ، زنگ درب، دوربین و حسگرهای امنیتی را دارد. همچنین با تعبیه درگاه های جداگانه برای سیم کارت 3G یا 4G و کارت حافظه، می توانید اطلاعات مورد نیاز را به صورت محلی یا در فضای ذخیره سازی ابری نگهداری نمایید.

از دیگر ویژگی های Smanos می توان به سازگاری با اسپیکر هوشمند اکوی آمازون، محصولات Nest و قفل های هوشمند Z-Wave اشاره کرد.

گفتنیست علاوه بر دریافت اطلاعات از حسگرهای خارجی، خود کنترلر مرکزی نیز به سنسورهای اختصاصی سنجش دما و رطوبت مجهز شده که می توان داده های لحظه ای آنها را روی نمایشگر یا از راه دور بوسیله موبایل مشاهده کرد.

طبق اظهارات سازنده، این مرکز کنترل یکپارچه طی سه ماهه سوم سال 2017 به بازار عرضه خواهد شد، اما اطلاعاتی در مورد قیمت آن در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی