ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آینه هوشمند HiMirror Plus با قابلیت نورپردازی متنوع معرفی شد

با گذشت چند ماه از عرضه نخستین آینه هوشمند به بازار، اکنون در نمایشگاه CES از نسخه جدید آن به نام HiMirror Plus رونمایی شده است، که قیمتی برابر با 259 دلار دارد، یعنی 70 ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۴

با گذشت چند ماه از عرضه نخستین آینه هوشمند به بازار، اکنون در نمایشگاه CES از نسخه جدید آن به نام HiMirror Plus رونمایی شده است، که قیمتی برابر با 259 دلار دارد، یعنی 70 دلار گران تر از نمونه قبلیست.

این آینه به سیستم نورپردازی محیطی جدیدی مجهز شده که می تواند شرایط نوری مختلفی را شبیه سازی کند، تا بتوانید بر اساس آنها بهترین آرایش ممکن را برای چهره خود انتخاب کنید؛ البته شاید در نهایت بیشترین کاربرد آن در ثبت سلفی های متنوع و جذاب باشد.

himirrorplus-1

این کمپانی وسیله جانبی با نام HiSkin را نیز معرفی کرده که نوعی اسکنر دستی به شمار می رود. این اسکنر مجهز به حسگرهای نوری با قرار گرفتن روی صورت یا قسمت های دیگر بدن، می تواند ساختار پوست فرد و نقاط قوت و ضعف آن را شناسایی کرده و راهکارهایی را برای مراقبت بهتر از پوست به او پیشنهاد دهد.

himirrorplus-2

البته افرادی که با این گجت در CES کار کرده اند، می گویند اگر نورپردازی های مختلف را در نظر نگیریم، مدل پلاس هیچ تفاوتی با HiMirror قبلی ندارد و کنترل صوتی آن نیز به همان اندازه ضعیف است.

وسیله جانبی HiSkin نیز به کار همه نمی آید، چون افراد معدودی را خواهیم یافت که به صورت لحظه ای نگران میزان رطوبت و ملاتونین پوست بدن خود باشند.

hiskin

با این تفاسیر، بازار اصلی این محصول را می توان افراد خودشیفته، دوستداران سلفی، و متخصصین زیبایی چهره دانست که در پلتفرم های مختلف از جمله یوتوب به ارائه آموزش های تصویری می پردازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی