ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با سرویس یادگیرنده Sky، سیستم های خانگی Vivint هوشمندتر می شوند

شرکت Vivint به عنوان یکی از سرویس دهندگان خدمات خانه هوشمند، در جریان نمایشگاه CES 2017 از جدیدترین بسته به روز رسانی هوش مصنوعی سیستم هایش پرده برداشت. این بسته که Sky نام دارد، از ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

شرکت Vivint به عنوان یکی از سرویس دهندگان خدمات خانه هوشمند، در جریان نمایشگاه CES 2017 از جدیدترین بسته به روز رسانی هوش مصنوعی سیستم هایش پرده برداشت.

این بسته که Sky نام دارد، از الگوریتم های یادگیری ماشین و جمع آوری داده از سایر دیوایس های نصب شده در محیط استفاده کرده تا با نحوه زندگی روزانه کاربر آشنا شده و در مجوع در مصرف انرژی صرفه جویی نماید.

سرویس های Vivint برخلاف بعضی از شرکت هایی که دیوایس هایی نیمه هوشمند ارائه می کنند، تجربه ای تمام و کمال در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

vivint-sky-control-panel-100701319-large-w600

این سیستم های هوشمند با به کارگیری سنسورهای متعدد، اینترنت اشیا و همراهی با دستیارهای صوتی Nest و آمازون اکو، با قیمت اولیه 99 دلار و حق اشتراک ماهیانه 50 یا 70 دلار در اختیار عموم قرار دارند.

سرویس اسکای از سنسورها و دستگاه های متصل به سیستم خانگی هوشمند بهره برده و داده های لازم را برای فراگیری عادات روزانه کاربر، مانند زمان بیدار شدن و خوابیدن، هنگام ترک خانه و امثالهم را جمع آوری می نماید.

در نتیجه در مواقع لازم تمام سیستم های مهم مانند ترموستات ها و لامپ ها را به صورت خودکار خاموش کرده و درب های تحت کنترل را قفل می نماید.

vivint1-w600

ناگفته نماند که کاربر نیز می تواند به کمک اپلیکیشن همراه Vivint فعالیت های روزانه یا خارج از عادات هفتگی را به اسکای آموزش دهد تا اختلالی در روند مدیریت دیوایس ها و مصرف انرژی ایجاد نگردد.

Vivint قصد دارد با ارائه اسکای سیستم های خانگی اش را هوشمندتر از قبل کرده و کنترل دستی مکانیزم های مدیریتی را به حداقل برساند.

گفتنی است این بسته به روز رسانی به زودی در اختیار تمام مشترکان سرویس های شرکت مورد بحث قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی